בשורה לנהגים

בקרוב מחירי הדלק צפויים לרדת באופן משמעותי

כך הודיע שר האוצר אביגדור ליברמן • בנוסף ל-50 אג' שהופחתו לפני כשבועיים המחיר צפוי לרדת בחצי שקל נוסף • כפוף לאישור היועמ"שית עקב תקופת הבחירות • כל הפרטים
freepik

שר האוצר אביגדור ליברמן הודיע היום כי החליט להקדים את הפחתת המס על הדלק בחצי שקל נוסף ולהאריך את ההוזלה הנוכחית בחצי שקל, כך שהחל מ-1 באוגוסט גובה ההוזלה של הדלק יעמוד על שקל אחד – ולא על 50 אגורות כפי שנעשה לפני שבועיים.

נוסף על כך, מחיר הנפט ירד בצורה משמעותית בשלושת השבועות האחרונים ונסחר כיום מתחת ל-100 דולרים לחבית – ירידה של יותר מ-10% בהשוואה לסוף חודש יוני. אם מגמה זו תימשך, צפויה להיות הפחתה נוספת במחיר הדלק.

מחיר הבנזין זינק בתחילת החודש ב-36 אגורות לליטר ועומד כעת על 8.08 שקלים לליטר. עליית המחיר נבעה מהמשך עליית מחירי הנפט, על רקע המלחמה בין רוסיה ואוקראינה ובשל עליית שער הדולר. אלמלא ההנחה של חצי השקל, שהממשלה מסבסדת מאז חודש אפריל, מחיר הדלק היה עובר את שיא כל הזמנים – 8.25 שקלים לליטר.

המהלך נועד להרגיע את הביקורת הציבורית הגוברת סביב גל ההתייקרויות הנוכחי, שכן בזמן שקופת המדינה נהנית מעודף תקציבי חסר תקדים, הציבור סובל מגל ההתייקרויות כמעט בכל תחומי המחיה. אלא שחשוב לציין כי בשל תקופת הבחירות, ידי הממשלה די כבולות היות וכל צעד מהסוג הזה עלול להתפרש כ"שוחד בחירות" ומצריך אישור של היועצת המשפטית לממשלה.

שר האוצר ליברמן הגיב וכתב: "מהלך נוסף בזכות מדיניות כלכלית ואחראית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן