חשיפת ׳חרדים אשדוד׳

בפעילות חבר מועצת העיר יהושע טננהויז: פתרון למצוקת סבסוד הצהרונים נכנס להסכמים הקואליציוניים

בעקבות עליית המדד הסוציו-אקונומי באשדוד ועליית המחירים הצפויה במחירי הצהרונים בעיר פעל חבר מועצת העיר יהושע טננהויז מול צוות המשא ומתן של ׳יהדות התורה׳ להוספת פתרון להסכמים הקואליציוניים • גורם בכיר בצוות המו"מ: "חשוב לזכור לא כל סעיף שנכנס להסכם קואליציוני -מכובד בסופו של דבר" • פרסום ראשון
יהושע טננהויז יחד עם ח"כ מאיר פרוש במפגש עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי

בשבוע שעבר דיווחנו לראשונה ב'חרדים אשדוד' כי מחירי הצהרונים צפויים להעלות באשדוד ב-50₪ נוספים לילד לכל חודש, בעקבות עליית המדד הסוציו-אקונומי באשדוד.

בעקבות פניות רבים שהגיעו לחברי המועצה החרדים, הרים יהושע טננהויז מסיעת אגודת ישראל את הכפפה ופעילות עניפה מול צוות המשא ומתן של מפלגת יהדות התורה וחברי הכנסת נכנס להסכם הקואליציוני הצפוי להיחתם בימים הקרובים פיתרון למצוקה.

חלוקה לרובעים:

כזכור לכלל התושבים, בימי הקורונה בהם נערכו סגרים בחלק מרחבי העיר בחרו בממשלה ובמשרד הבריאות לחלק את אשדוד לפי אזורים ורובעים, ורק על הרובעים שנצבעו באדום עם עלייה בחולים – עליהם הוטל סגר, כשקובעים צמודים לא נכללו בסגרים, כאמור בעקבות חלוקת העיר לרובעים.

פתרון דומה רוצים חברי הכנסת להכיל גם בנושא הצהרונים, שהעיר תחולק לרובעים – ורובעים עם מדד סוציו-אקונומי נמוך (הרובעים החרדים נכללים בכך) יזכו להמשיך ולקבל את המגיע להם – סבסוד בצהרונים.

אגב, בעיית הצהרונים לא רק באשדוד. ערים נוספות כמו תל אביב, ערד, חצור הגלילית וחיפה עומדים בבעיה זהה – שהפתרון המוצע – יעזור להם לקבל את המגיע להם בזכות.

גורם בכיר בצוות המשא ומתן אומר בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳: "חשוב לזכור כי ההסכם הקואליציוני מכיל עשרות ואף יותר סעיפים, כך שהתקווה שהסעיף שנכנס עם היית הצהרונים יקודם – ולא יעוכב כמו סעיפים רבים המונחים בהסכמים קואליציוניים שונים לא כל סעיף שנכנס להסכם קואליציוני – מכובד בסופו של דבר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן