הישג ענק

בפעילות חבר המועצה שמואל שוק: כבישי רובע ז' ירובדו מחדש כבר בשנת 2024

הקור והגשמים פערו בורות מסוכנים בכבישים רבים שתוקנו מיידית על ידי העירייה, אך ברובע ז' התברר כי ישנה בעיית אספלט קשה וספציפית בגלל רשלנות קבלן • חבר מועצת העיר שמואל שוק מאגודת ישראל סיכם עם ראה"ע ד"ר יחיאל לסרי על ריבודם מחדש עוד בשנת 2024
משמאל לימין: הגינה, השטיבלך, ישועת חיים, נעשכיז רובע ו' רובע ב' רובע א' ונמל אשדוד

כל בעלי הרכבים מכירים כבר בעל פה את הזיזים והבליטות שמפוזרים בכבישי רובע ז', ובפרט ברח' ר"א בן הורקנוס וברח' רבי יהודה הנשיא, כשהנהגים מנהלים מסע בריחות לולייני ומתזזים בין ההרים והגבעות על פני האספלט.

המצוקה שהתגלעה, תרתי משמע, בכבישים רבים ברחבי העיר בגלל הקור והגשמים שפקדו את אזורנו, רק החריפו את הבעיה שבעתיים. התלונות זרמו למוקד העירייה ובמקביל לטלפונים האישיים של חברי העירייה החרדים, כאשר מי שהרים את הכפפה הוא כמובן יו"ר ועדת התחבורה העירונית, ח"מ העיר מאגודת ישראל, הרב שמואל שוק.

הרב שוק עדכן את הפונים הרבים כי הוא לא מסתפק בפתרון הנקודתי של סתימת הבורות, שכן אלה לא פותרים את הבעיה המרכזית של הכביש שנמוך מהקו הרצוי בגלל רשלנות מצד אחד הקבלנים שביצעו את עבודות האספלט במקום בעת סלילת הכביש, דבר הגורם לבליטות מסוכנות ומעיקות.

הרב שוק חשף כי הוא שוקד בשנים האחרונות על מהלך מערכתי ענק לכל הנושא, זאת יחד עם מנהלת הרובע של הרב אברהם ליבוביץ. השניים העלו את הנושא בפני הגורמים הרלוונטים והתקדמו בשנה האחרונה לקראת פתרון כוללני לכל כבישי הרובע.

אלא, מגולל חבר המועצה הרב שוק בשיחה איתנו, שהמהלך התעכב בגלל תוכניות עבודה אחרות שיש לנו לקדם ברובע ז', כמו הקמת כיכר בצומת בן זכאי-רשבי, וכן העבודות הנדרשות להחזרת רחוב רשב"י שעל יד פרויקט גני טל לשני נתיבים ועוד. לכן, ברור היה כי במסגרת הריבוד הכוללני נידרש להגיע להסכמות על שאר התוכניות ולבצעם יחד, ולכן הנושא התעכב.

בתקופה האחרונה פעל הרב שוק על האצת הסינכרונים בין כלל התוכניות, כשהוא מגייס לשם כך את מעורבותו האישית של ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, וכך סוכם סופית על ביצוע העבודות כולן ובמרכזן ריבוד הכבישים בשנת 2024.

מדובר בהישג גדול עבור תושבי הרובע ובמהלך מבורך שישדרג את איכות חייהם של התושבים החרדים בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
8 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
8 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
משה
5 חודשים לפני

כל הכבוד!!

חנניה יו"ט ליפא
5 חודשים לפני

ל"אנשי מעשה" שלנו. קחו בחשבון שמדובר בהבטחת בחירות. כמו שיחיאל לסרי מבטיח להשים את אשדוד בשורה הראשונה של ישראל, 15 שנה שהוא מקשקש את השכל

מנחם
5 חודשים לפני

מה שמצחיק שלפני שבוע העלתם אותו כתבה על טננהויז
אז מעניין מי באמת דאג לזה

יוסף זיו
5 חודשים לפני

רציתי לכתוב אני ליטאי ספרדי מזרחוניק שמצביע תמיד… אבל הפעם ג' בגלל… 🤪

אבל הפעם באמת פועליו של שוק שווים את הקול שלנו!

נעזרתי דרכו

איציק
5 חודשים לפני

שמואל שוק הוא בולדוזר שבא לעבוד!
האמת שאני ליטאי שבד"כ מצביע לדגל (בארצי)
הפעם אני מצביע ג' שמסייעת לכל פונה

שלומי
5 חודשים לפני

בתקווה שלא מדובר על הבטחת בחירות…
שמוליק שוק הוכיח את עצמו בנושאים הללו. איש ביצוע שלי בקדנציה האחרונה
יאללה חלאס עם הבחירות ויתחילו לטפל בכבעש

לייבי הרשקוביץ
5 חודשים לפני

יפה!
היות ואני גר ברחוב, שוחחתי עם שמוליק שוק רבות על השיפורים שם, הוא נמצא עמוק בזה, מכיר טוב כל פיפס וכל בעיה, השתתפתי בסיור שעשה שם לפני שנה בערך. ובאמת קידם את הכיכר המיוחל ברמה של ביצוע.
אני דווקא אופטימי על התוכנית

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן