פרסום ראשון

בעקבות חשיפת 'חרדים אשדוד' על המחדל בחוף הנפרד – סיעת אגודת ישראל התכנסה בדחיפות

כפי שפרסמנו אמש, הסיעה החסידית התכנסה על מנת לדון במספר עניינים שעל סדר היום, כאשר בראש סדר העדיפויות שלה - אי הכשרת החוף הנפרד, זאת בעקבות חשיפת 'חרדים אשדוד' אמש על הזעם בציבור החסידי

פרסום ראשון

אמש חשפנו באתר 'חרדים אשדוד' על כך שישנו זעם בקרב הציבור החסידי בעיר אשדוד בפרט ובקרב הציבר החסידי הנופש בימי בין הזמנים באשדוד בכלל, זאת לנוכח ההתמהמהות של נציגי אגודת ישראל בעירייה, בעניין הכשרת החוף הנפרד לקראת ימי הזמנים הקרובים.

ל׳חרדים אשדוד׳ נודע – כי מספר שעות לאחר החשיפה באתר ובעקבותיה, התכנסו חברי מועצת העיר מטעם 'אגודת ישראל' על מנת לדון נושא הבוער שהפך לשיחת היום במגזר החרדי בעיר, וזאת על מנת לזרז את התהליך ולנסות להכשיר את החוף ביומיים הקרובים שנותרו עד בין הזמנים.

כזכור, החוף הנפרד אושר כבר על ידי הרבנים הספרדים בעיר, שאף סיירו בחוף והודיעו כי הוא כשר לשימוש לפני כחודשיים. אך באגודת ישראל טרם הצליחו להביא פתרון מול רבני הקהילות החסידיות בעיר.

בעקבות כינוס הסיעה אמש, והשיח שנוצר סביב החשש מאי הכשרת החוף, הטיפול בנושא הפך לראש סדר העדיפויות בקרב חברי המועצה מאגודת ישראל, וככל הנראה הכשרות לחוף תגיע עוד בשעות הקרובות שלפני צום ט' באב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
10 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
10 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
האשדודי הכנוע
1 שנה לפני

כך כל שנה אותה כותרת חמור סבר "סיעת אגו"י התכנסה לדון בחוף הנפרד ופונים לראש העיר שיסדר את החוף " אפילו תחבורה הם לא מארגנים לפני ת"ב אנחנו הטבלים באמת ככה מתנהגים אילנו כל שנה ושנה ואנחנו טובים בתלונות ונרגנות עד שלא יראו להם את הדרך החוצה הם ימשיכו עם הישיבות חמורי הסבר והאיומים והפניות לראש העיר וימשיכו לצחוק כל הזמן עלי ועליך ועל כולנו

מלכה - רובע ז'
1 שנה לפני

דווקא באתר המתחרה שלכם באשדודס יש שם ראיון יפה עם נציגים של אגודת ישראל, ושם הסיברו מאוד יפה מדוע אין הכשר. אני לא יודעת אם מקובל להעתיק מאתר לאתר. אבל חבל שאתם לא מביאים את דבריהם משם.

חסיד פגוע
1 שנה לפני

למה לא דואגים שהעניין יסודר מיד אחרי פבח, למה אני ששומע לרבני הקהילות צריך להמתין עד עכשיו ולמנוע מהבן שלי את האטרקציה היחידה לחרדים בעיר הזו, נציגי ציבור אתם קוראים לעצמכם?

חסידי ר' שאול
1 שנה לפני

בשנה הבאה אנחנו נדאג שהנציג של הגערר ישאר בחוף ולא בעירייה, הפתעות בדרך

רונן
1 שנה לפני

רק בחוף טיפלו, זה מה שעשו בגור בקדנציה הזו, ומתברר שגם זה אמסלם עשה לפניהם

גערר
1 שנה לפני

כמה שוינגרטן בילה שם בחוף שעות וימים ועדיין לא הצליח להזיז כלום? הזוי

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן