אהבת ישראל אמיתית

מדהים: כך הפתיעו שני בעלי העסק מאשדוד את דר הרחוב הבודד

רגישות לזולת וחמלה כזאת לא רואים כל יום. אורן ועוז בעלי "קונדטורית דני" שברובע ב' הפתיעו את דר הרחוב ביום ההולדת שלו וגם הכניסו אותו לעבוד אצלם. מי כעמך ישראל!

אורן משמאל ועוז מימין

הסיפור המרגש הזה התגלגל אלינו בס"ד ממש במקרה דרך אנשי החסד נחמן פרץ ונחמן ישי מעמותת "נותנים מהנשמה" שישבו לאכול היום במקום.

ברובע ב' ישנה קונדטוריה ותיקה ומוכרת בשם "קונדטורית דני". העסק נפתח לפני שנים רבות על ידי האבא דני וכיום בנו אורן והשותף עוז ממשיכים את המסורת והעסק כרגיל.

 

הקונדטוריה במרכזון רובע ב

מי שקצת מסתובב במרכזון רובע ב' יודע שבסביבה נמצאים אנשים מעוטי יכולת וקשי יום שמנסים לשרוד ומעבירים את שגרת חייהם הלא פשוטה שם, בקיוסקים במאפיות וכו'.

כמו אצל כולם, גם לקונדטוריה המדוברת, מדי יום, בין כל הלקוחות הקבועים שמגיעים אליהם מכל העיר, מגיע אדם, נחמד וצנוע נעים הליכות שהמזל לא האיר לו פנים והוא בודד, ובעלי המקום אורן ועוז, מהווים אוזן קשבת וחברה.

במהלך היום, אורן ועוז מבינים, שלאותו אדם יש יום הולדת ואין מי שיחגוג לו. בלי לחשוב פעמיים, הוציאו מיד עוגה חגגו ושרו לו וזה לא נגמר פה, הם גם קבלו אותו לעבוד אצלם מספר שעות בודדת כל יום כדי שיהיה לו איך להסתדר.

יום הולדת שמח בהחלט!

הלוואי וירבו כמותם בישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן