פייק ניוז שיטתי

בסביבת ראש העיר טוענים: "טרם החלו השיחות והפגישות המובילות להרכבת הקואליציה"

בעקבות דיווחים בגין פגישה שנערכה בין ראש העיר הנבחר ד״ר יחיאל לסרי לשמעון כצנלסון - בכיר ומקורב לראש העיר בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳: ״לא התקיימה אף פגישה בין לסרי לכצנלסון. הרכבת הקואליציה תחל בראש ובראשונה עם השותפים הטבעיים שהביעו בו את תמיכתם״
ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי

למרות תוצאות הבחירות נמשכים דיווחי הפייק ניוז להם הורגלנו מלפני הבחירות: הבוקר פורסם באחד מהפורטלים בעיר על כך שהתקיימה פגישה בין ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי לשמעון כצנלסון לקראת מו"מ על כניסה לקואליציה.

בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳ מבקש להבהיר בכיר ומקורב לראש העיר: ״ראש העיר עדיין לא ישב עם אף אחד, ובוודאי שלא עם כצנלסון. המשא ומתן להרכבת הקואליציה טרם החל, וכשיתחיל זה יהיה בראש ובראשונה עם השותפים הטבעיים שתמכו בראש העיר במסע הבחירות, ולאחר מכן יעבור המו״מ להתנהל מול המעגל השני״.

לסיום אומר המקורב: ״צר לנו מאד כי ישנם גורמים שעדיין מנסים לחבל באחדות האשדודית, ומסרבים לקבל את תוצאות הבחירות המובהקות״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
6 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
6 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
מוש
4 חודשים לפני

ראש העיר היקר שלנו!! ניצח את כל המדומיינים!!

לי
4 חודשים לפני

ב 30 באוקטובר 2018 ניצח רון קובי בבחירות בטבריה, לאחר שזכה ב־45.3% מקולות הבוחרים. אבל הוא לא הצליח להקים קואליציה כי הדתים חסמו אותו כגוש שהפך לאגרוף מי אמר שבאשדוד החילונים לא יכולים להקים גוש שכזה? ללסרי יש רק 2 מנדטים בלבד והוא צריך מינימום 15 מתוך 29 בשביל קואליציה שברירית. אם יתאחדו כל המפסידים 4 נכט פלוס 3 כצנלסון פלוס 2 אשדודים 3 גלבר 1 בוטרה 1 סרי 1 לחמני שזה 15 הם יכולים למנוע ממנו הקמת קואליציה…. מי אמר שאי אפשר להתאחד גם אחרי בחירות? זה עניין של מנהיגות והחלטה שיכול לתת להם יותר כוח ממה שיש להם עכשיו כשהם מפוצלים. חומר למחשבה!

קומה 5 בעירייה.
4 חודשים לפני

כצלנסון לא יכנס הפעם לקואליציה

ישאר בחוץ. וילך הביתה יחד עם סרי 🙏

.
4 חודשים לפני

תבינו לבד כל אתר או ערוץ או עיתון מעבירים את האינטרס שלהם

יוני
4 חודשים לפני

פייק של משועממת שמזה היא חיה לא צריך להתייחס אליה ולילד כאפות ששולח לה את הכתבות.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן