זלזול בתושבים

בניינים ללא חשמל למעלה מ- 14 שעות

ביום חמישי האחרון בניינים רבים ברובע ו' היו ללא חשמל במשך יותר מ-14 שעות • למרות פניות התושבים במשך כל היום חברת החשמל לא שלחו צוותים למקום ולא טיפלו בבעיה • חברת החשמל מודה בתקלה ומתנצלת בפני התושבים "בימים הקרובים תתבצענה בדיקות ותוכן תכנית אופרטיבית לשיפורים"

תמונת אילסטורציה. צילום: עמיחי חדד, חרדים אשדוד

לא כך ציפתה גב' פ. לעבור את יום חמישי האחרון. בשעה 8:00 בבוקר החשמל בחלק מהבניינים ברובע ו' ברחוב דב גור נפלו ללא כל הכנה מוקדמת.

גב' פריד כמו כלל התושבים פנו מיידית לחברת החשמל לדווח עת הנפילה ולבקש את טיפול החברה בבעיה, בחברת החשמל קיבלו את הפניות ואמרו כי תוך שעה עד שעתיים יחזור החשמל לעבוד.

וכך שעה ועוד שעה החשמל מסרב לחזור, כשהתושבים מתחננים לחברת החשמל בפניות חוזרות ונשנות להחזיר את החשמל, ומדגישים כי מדובר ביום חמישי – יום בו משפחות רבים מתכוננים בהכנות לקראת השבת (שנכנסת בשעון החורף כבר בשעה 4:20) בבישולים ובניקיונות.

החשמל שב לעבוד רק לאחר השעה 10 – יותר מ-14 שעות ללא חשמל!

בשיחה עם 'חרדים אשדוד' מתארת גב' פריד את מה שעבר עליה ועל תושבים נוספים בבניינים הסמוכים אליה, "זה פשוט הזוי וחוצפה, ביום חמישי ללא חשמל, כשאנחנו פונים לחברת החשמל שוב ושוב, בכל פעם מבטיחים לנו שהחשמל יחזור לעבוד בשעה הקרובה, ולצערנו החשמל לא חזר רק אחרי יותר מ14 שעות! לא יכולנו לנקות את הבית לשבת בגלל החושך, לא יכולנו להכין אוכל לא ליום חמישי, ורק בשעה 10 ומשהו להתחיל להכין את ההכנות לשבת. צר לנו שחברת החשמל בוחרת בלזלזל בתושבים ולא להיענות לפניות תושבים על נפילות חשמל…"

יעקב תושב נוסף שנפל אצלו החשמל בשיחה ל'חרדים אשדוד': "ממול הבניינים שלנו שהיו ללא חשמל התקיים ביום חמישי האחרון 'שוק' גדול לתושבים, שם החשמל לא נפל בכלל, כשפנינו לחברת החשמל אחד הנציגים אמר כי ייתכן וקיים קשר בין הנפילה בבניינים שלנו לבין קיום השוק. א"כ מדובר פה במקרה חמור של חשמל שניתן לקיום שוק במקום חשמל שאמור להיות מסופק דבר ראשון לנו – התושבים. לא ייתכן שחברת החשמל במשך כל ה-14 שעות לא טורחת ללוח צוות אחד למקום לבדוק! מדובר בזלזול של חברת החשמל בתושבים, ובעובדה שאין לנו – התושבים מה לעשות".

במענה לפניית 'חרדים אשדוד' לחברת החשמל מגיבים בחברה:

"תאריך  10.11.2022 היה היום הראשון של החורף שלווה בכמות גדולה של אירועים. 
צוותי העבודה עבדו ללא הפסקה כדי להעניק שירות מיטבי ללקוחות המופסקים.  לגופה של תלונה, במקום שצויין אירעה תקלה מרכזית.
 אנו פועלים כדי למנוע אירועים דומים בעתיד. כבר בימים הקרובים תתבצענה בדיקות ותוכן תכנית אופרטיבית לשיפורים.
אנו מתנצלים על אי הנוחות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן