״נכט מוליך שולל את הציבור״

בניגוד להודעת נכט: ההצבעה לפתיחת המשכן לאומניות הבמה בשבת לא עברה

על ההצבעה על בקשתו המתריסה של נכט באסיפת חברי דירקטוריון המשכן הצביעו 4 בעד ו-4 נגד. היו״ר נכט הפעיל הצבעה כפולה כיושב ראש וממילא היה בטוח כי ההצבעה עברה. אך כעת מתברר כי ע״פ התקנון אין ליושב הראש אפשרות להפעיל הצבעה כפולה • בכיר בעירייה אומר ל׳חרדים אשדוד׳ המשכן יהיה סגור בשבת וזאת המדיניות אותה מוביל ראש העיר לסרי בשמירת הסטטוס-קוו בעיר
המשכן. קרדיט - עמוד המשכן לאומניות הבמה באשדוד

כפי שדיווחנו היום בצהרים באתר "חרדים אשדוד" אתמול (ראשון) דרש סגן ראש העיר אלי נכט כי יעלה בסדר היום באסיפת דירטוריון המשכן לאומניות הבמה הצבעה לפתיחת ׳המשכן׳ בימי השבת, ובכך ביקש נכט להפר ברגל גסה את שמירת הסטטוס-קוו בעיר.

כתגובה לבקשתו של נכט דרש ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם במכתב ששיגר אתמול לראש העיר לסרי כי הנושא לא יעלה כלל להצבעה, אמסלם ציין במכתבו כי הוא היה זה שהתנגד בזמנו למינויו של נכט לתפקיד סגן ראש העיר.

 

לאחר הצבעה הוציא נכט הודעה בו בישר לתושבים כי הצעתו אושרה ע״י חברי הדירקטוריון.

כעת אנו מפרסמים לראשונה, כי למרות הודעתו של נכט – ההצעה לא עברה ולא התקבלה.

נכט היה סבור כי מאחר ו-4 חברים הצביעו בעד, ו-4 הצביעו נגד יש לו את האפשרות להפעיל הצבעה כפולה ובכך לאשר את הצעתו, אך כעת מתברר כי על פי התקנון אין ליושב הראש אפשרות להפעיל הצבעה כפולה. וממילא הצעתו המתריסה של נכט – נפלה.

 

מי שלא נוכח בדיון היה ממ״ק רע״ה גבי כנפו שנבצר ממנו להשתתף בהצבעה.

 

בכיר בעירייה אומר ל׳חרדים אשדוד׳ כי המשכן יהיה סגור בשבת כהמשך למדיניות אותה מוביל ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי במהלך כל תקופתו כראש העיר בשמירת הסטטוס-קוו.

 

עוד אומר הבכיר ל׳חרדים אשדוד׳ אומר:

״ההתרסה של נכט נגד הציבור החרדי היא זו שפוגעת בצביון הקואליציה העירונית, ופגיעה חמורה בסטטוס-קוו. נכט גורם לנזק גדול מאד.

לא יעזור לנכט כלום – המשכן לאומניות הבמה יישאר סגור בשבתות! הסטטוס-קוו בעיר יישאר!

נכט מוליך שולל את הציבור.

כל תושבי אשדוד ימשיכו לחיות בשלום ובאחווה ללא מלחמות דת שכבר אינם שייכים לעירנו כלל״.

 

גורם בכיר במשכן אומר: "מצער שאלי נכט לא מודע למעמדו ומוליך שולל את התושבים. אם הוא רוצה לספר לעצמו שיש לו קול כפול הוא יכול, אבל במציאות הצבעתו למעשה פסולה.

בכלל, אנחנו מודעים לכך ששנת הבחירות החלה אבל גם בה ראוי שכולם יתנהלו באחריות ויפסיקו לנסות לקושש קולות על חשבון התושבים במצגי שווא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן