לא מתחשבים

במשך כל שעות היום נערכו ביקורות פתע בישיבות ובכוללים בעיר

הביקורות נערכות ע"י משרד החינוך אגף מוסדות תורניים • ביקורת רבה על מבקרים שהגיעו באמצע תפילת שחרית של ראש חודש ופסלו את המוסדות בעקבות כך

מבקרי משרד החינוך. תמונת איסטולרציה. באדיבות המצלם

כפי שידווחנו בעבר ב'חרדים אשדוד' על ביקורות שטח שנערכים ע"י משרד החינוך אגף מוסדות תורניים בהיכלי הישיבות והכוללים בכלל רחבי הארץ, ובניהם באשדוד.

במשך כל שעות היום ערכו מבקרים מכמה משרדי רואי חשבון ביקורות בכוללים ובישיבות רבים בעיר.

הביקורות החלו משעה 9:30 בבוקר, בזמן שאברכים רבים עוד אוחזים באמצע תפילת ראש חודש אשר ידוע שמתפרסת על זמן רב יותר מיום רגיל, והמבקרים בשטח לא הסכימו להתחשב בכך, ופסלו כמה כוללים בעקבות כך.

חיים ראש כולל ברובע ז' בשיחה ל'חרדים אשדוד': "האברכים שלומדים בכולל הגיעו הבוקר באזור השעה 10 מיד לאחר שסיימו את תפילת ראש החודש, שכוללת שחרית קריאת התורה ומוסף, והתברר להם שפקחים של משרד החינוך ביקרו כמה דקות קודם בכולל, ולא הועילו כל תחנוניהם של האברכים שהפקחים ירשמו שהם הגיעו למרות כל ההסברים. לא ייתכן שמשרד החינוך ישלח פקחים ביום כזה כמו ראש חודש בשעה כ"כ מוקדמת, כשיודע בבירור שבכוללים רבים האברכים טרם הגיעו ללמוד. זה ממש להגיע בכוונה תחילה לפסול את המוסד מלעבור את הביקורת, ועל ידי כך לגרום למוסד לא לקבל תמיכה לאברכים. כנראה שרוח המפקד והממשלה משפיע בשטח".

משה ראש כולל נוסף ברובע ג' שנפסל הבוקר בשיחה ל'חרדים אשדוד': "אברכים רבים הגיעו הבוקר לכולל כשרואים מבקרים שנשלחו ע"י משרד החינוך לערוך ביקורת פתע יוצאים מהיכל הכולל, ולא הסכימו לסמן כי הגיעו לכולל. כמה אברכים שאיחרו חזרו מתפילת ראש חודש, תפילה שאורכת זמן רב, נתקעו ברובע ג' ליד 'אלתא' בעקבות אזעקה שנשמעה באזור ('חרדים אשדוד' דיווח על כך שמדובר בתרגיל, אך האברכים לא התוודעו לדבר) ונכנסו לבניינים סמוכים עד שהתברר שמדובר בתרגיל. והמבקרים ממש אטמו את אוזניהם, ובגלל זה הכולל שלנו לצערי נפסל".

כך הגיעו עוד פניות רבות ל'חרדים אשדוד' על כוללים וישיבות רבים בעיר על ביקורות שנערכים בכל שעות היום, הדיווח האחרון התקבל לפני דקות ספורות על ביקורות שנערכות ברחבי רובע ג'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן