"לישועת כלל עם ישראל"

במעמד רבה הראשי של אשדוד: מחר תתקיים מצות "פדיון פטר חמור"

מחר יום רביעי: במעמד רבה הראשי של אשדוד הגה"צ רבי חיים פינטו יתקיים מצות "פדיון פטר חמור" • בקרוב יערכו עוד שני "פדיון פטר חמור"

מצוות פדיון פטר חמור

תכונה והיערכות רבה בקרב רבים לקראת מעמד קיום המצוה החביבה והנדירה "פדיון פטר חמור" בראשותו של המרא דאתרא הגה"צ רבי חיים שמעון פינטו רבה של אשדוד וקרית מלאכי.

בחודש הקרוב יערוך הגה"צ רבי חיים שמעון פינטו שלוש מצוות של פדיון פטר חמור כשהראשון יתקיים ברוב עם אי"ה מחר יום רביעי כב' מנחם אב, יומא דהילולא רבה של של הרה"ק רבי שלום בוזגלו זיע"א בעל ה"מקדש מלך" על הזוהר הק' ברחבת אוהל הצדיקים הקדושים זיע"א שבבית העלמין בקרית מלאכי ובמעמד המרא דאתרא הגה"צ רבי חיים שמעון פינטו רבה של אשדוד וקרית מלאכי ובהשתתפותם של רבנים, ראש העיר מר אליהו זוהר והרב מיכאל טפירו יו"ר המועצה הדתית.

הפדיון השני יתקיים בע"ה בערב ראש חודש אלול במושב "חמד" והשלישי יתקיים בע"ה במוצאי שבת שבת "שובה" ברחבת בית הכנסת הגדול "ישמח משה" ברובע ה'. החמורים הגיעו בזכות המשפחות היקרים סבן ועזרא הי"ו.

רבה של אשדוד הגאון ר' חיים פינטו שליט"א

הגר"ח פינטו מדגיש שמצוה יקרה הוא משתף כל יהודי ויהודי ללא שום תמורה, כשהמטרה היא, היות ונמצאים אנו בימים טרופים של חוסר ודאות יש בכך סגולה גדולה לזכות עם ישראל, שבזכות פדיון זה יפדו עוונותיהם של עם ישראל כמאמר הפסוק: "והוא יפדה את ישראל מכל עוונותיו". על כן אנו מזמינים את כולם להגיע ולהשתתף ולקחת חלק במצוה יקרה ונדירה זו.

עוד הזכיר כי זו מצוה חביבה ונדירה וכלשונו של הגר"ח פלאג'י זיע"א: "משביתים לימוד התורה כדי לקיים מצוה נכבדה זו".

קודם המעמד ישא דברים הגר"ח פינטו רבה של אשדוד וקרית מלאכי במהות וסגולת מצוה יקרה זו אשר מקרבת את הגאולה.

הציבור מתבקש להישמע להוראות הסדרנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אליהו
11 חודשים לפני

באיזה שעה? ואיפה זה מתקיים?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן