בצל הלחימה

בליווי חיילים וצוותי העירייה: ילדי אשדוד שבו הבוקר לגנים

בעיריית אשדוד מסכמים את החזרה ללימודים: "ערכנו את כל הבדיקות הנחוצות להבטחתם בטחון הילדים"

מוסד חינוכי באשדוד. צילום: עמיחי חדד

100 עובדי ועובדות עיריית אשדוד והחברה העירונית לתרבות ופנאי ליוו הבוקר (יום ראשון) את ילדי הגנים בעיר בחזרה למסגרות העובדים גם ילוו את תרגולי הכניסה לממד יחד עם הצוותים וחיילי פיקוד העורף.

קדם לכך סיור ביטחון שכלל סריקה של הגנים והדרכים המובילות אליהם לטובת הבטחת הגעה בטוחה של כולם אל מוסדות החינוך, לראשונה זה שבועות מאז החלה "חרבות ברזל". הילדים התקבלו בחום ואהבה מצד הסייעות והגננות, שהיו איתם בקשר גם בעת ההפוגה בלימודים.

הליווי הצמוד נמשך גם לאחר מכן כאשר העובדים והעובדות חיכו לילדים בכניסה לגן, וליוו אותם פנימה לטובת שיפור תחושת הביטחון האישי. הם שמעו את שמחת הילדים על החזרה לגן ועל הרצון לפגוש את החברים.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי: ״ערכנו את כל הבדיקות הנחוצות כדי להבטיח את ביטחונם של הילדים ואת השקט הנפשי של ההורים, צוותי החינוך תודרכו היטב, וגם המסלול המהיר ביותר למרחבים המוגנים תורגל ונלמד. אנו רואים חשיבות עליונה באינטראקציה בין הילדים ובין הילדים לצוות החינוכי, כחלק מהבניית החוסן שלהם, הצמדנו עובדי עירייה שיסייעו לצוות החינוכי בתרגול הילדים בכניסה לממד במהירות ובבטחה. אנו נרגשים יחד איתם על החזרה ומאחלים להם שגרה רגועה״.

יש לציין, כי בשבועיים האחרונים חזרו ללימודים בהדרגה ובאופן מבוקר כיתות ה'-יב' והיום נוספו אליהם יתר שכבות בתי הספר היסודיים וילדי הגנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
דוד מזנע
8 חודשים לפני

מה עם הילדים של אורות התורה? איפה לסרי?

אנונימי
8 חודשים לפני

מה עם הגנים של התלמודי תורה שהם ללא ממד (אורות התורה ) ? כמה זמן עוד הילדים ישבו בבית ? לזה אף אחד לא דואג בעירייה …
אתר חרדים אשדוד נשמח שתעזרו לנו בעניין ע"י פרסום תקשורתי

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן