"פלא דרשות"

בכל רחבי הארץ: מזכה הרבים הרב אילן גוזל בסדרת שיעורי תורה

הרב אילן גוזל ראש ישיבת ורב המרכז לצעירים "ילדי שגיא ייעקב" ובעל סדרת הספרים הנודעים "פלא דורש", חרש אמש (שלישי) את הארץ כדי למסור שיעורים באגדה ובמוסר לזכות את הרבים במסגרת הרעיון הנפלא של "בר בי רב דחד יומא" מיסודו של כ"ק האדמו"ר מקאליב זצוק"ל.

השיעור הראשון החל בעיר חולון בבית הכנסת המרכזי והמפורסם "סודאי", משם המשיך לקריית מלאכי לבית הכנסת "שערי שמים", משם המשיך לבית כנסת נוסף בעיר  "שערי רחמים", משם חזר שוב לחולון לבית הכנסת "ר' מאיר בעל הנס", משם המשיך לעיר החדשה – חריש לבית הכנסת "אהבת ישראל", משם המשיך לפתח תקווה בית הכנסת "היכל הקודש" ומשם הדרים לבאר שבע לבית הכנסת "בית אברהם", את חתימת השיעורים סיים בעיר אופקים בבית הכנסת "שארית יעקב".

הרב גוזל הביע את התפעלותו מהציבור הרחב שבחר למלאות את היכלי בתי הכנסת ובתי המדרש ביום זה ולנצל את הזמן לשיעורי תורה נפלאים במשך כל שעות היום וברוך ה' שמידי שנה נוספים עוד מקומות רבים בהם מקיימים יום שכולו תורה.

בסיום כל שיעור, הרב אילן גוזל בירך את חיילי צה"ל ואת החטופים ואת הפצועים שיזכו לרפואה שלמה וישובו לביתם בריאים לחיים טובים ולשלום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
ניסים
2 חודשים לפני

חזק ואמץ!!!

גוזי
2 חודשים לפני

עם הארץ

אשדודי
2 חודשים לפני

תרשמו בתחילת הכתבה ממומן

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן