תוצאות מבורכות בשיתוף הפעולה

בכירי העירייה מגיבים על הארכת סבסוד הצהרונים

בהודעות שפירסמו בכירי העירייה, ראש העיר וסגניו החרדים בוחר כל אחד לברך ולהודות וכמובן לקחת קרדיט לאלו שלשיטתו סייעו בנושא

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, שר האוצר ח״כ בצלאל סמוטריץ׳, ממ״ק רע״ה אבי אמסלם, סגרע״ה יחיאל וינגרטן

בהמשך לפרסום הראשון עליו דיווחנו לפני זמן קצר על הודעת שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ על הארכת הוראת השעה בסבסוד הצהרונים להורים – בכירי העירייה מפרסמים הודעות ברכה.

״המאבק של ראש העיר נשא פרי״

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי:

״בהמשך לפנייתי לראש הממשלה בשבוע שעבר עת נודע לנו על הכוונה להפסיק את סבסוד הצהרונים, שמחתי לראות הערב את הודעת משרד האוצר לפיה אושר המשך הסבסוד לחודשיים ויש בכוונתו להמשיך את הסבסוד במסגרת אישור התקציב השנתי.

צמצום יוקר המחיה בכלל ולמשפחות צעירות בפרט, בכל הדרכים העומדות לרשותנו הינו צו השעה ואני אמשיך ללוות נושא חשוב זה באופן אישי.

מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר האוצר בצלאל סמוטריץ, ליו"ר ועדת הכספים הרב משה גפני ולכל חברי הכנסת שתמכו בבקשתי בדיון בועדה. תודה מיוחדת לחבר הכנסת האשדודי ינון אזולאי, חבר ועדת הכספים, על התגייסותו המיידית ותרומתו להצלחת המאבק״.

״בפעילותו הנמרצת של חה"כ אזולאי״

ממלא מקום ראש העיר ויו״ר סיעת ש״ס באשדוד אבי אמסלם:

״לאחר הפניות הרבות שקיבלתי בשבוע האחרון ועם קבלת העדכון על שינוי מודל סבסוד הצהרונים, פניתי לחברי חה"כ הרב ינון אזולאי וביקשתי שיפעל מול שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ואנשי משרדו על מנת להמשיך את סבסוד הצהרונים באשכולות 4-5 במסגרת תכנית "יוקר המחיה" של משרד האוצר.

כעת אני שמח לבשר לכם תושבי אשדוד היקרים שלאחר פעילותו הנמרצת של חה"כ אזולאי שנרתם לטפל בנושא מול לשכת שר האוצר סמוטריץ' – הוחלט על המשך סבסוד הצהרונים של גני הילדים באשכולות 4 ו-5 גם בתקופה הקרובה.

אני מברך את ידידי ח"כ אזולאי ואת כל העוסקים במלאכה אשר הודות לפעילותם ומאמציהם תיחסך למשפחות רבות הוצאה גדולה מדי חודש בחודשו.

שבת שלום ומבורך״.

״פעילות נרחבת של כלל חברי הסיעה״

סגן ראש העיר ויו״ר סיעת אגודת ישראל באשדוד יחיאל וינגרטן:

״מברך את שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ על ההחלטה שניתנה.

כתוצאה מפעילות נרחבת שנעשתה מהרגע שהתבררה הבעיה עמדנו בקשר רציף כלל חברי הסיעה יחד עם ראש העיר ד"ר לסרי כדי לפתור את הבעיה.

מכאן התגלגלה פעילות ענפה מול סיעת יהדות התורה בכנסת ומול ראש הממשלה ושרי האוצר והחינוך, ואכן אנו שמחים שכולם הבינו את גודל הבעיה והתגייסו יחד עד הלום לתוצאה הברוכה והבשורה המשמחת בכך שכלל תושבי הערים באשכולות הללו ימשיכו להנות מהסבסוד שניתן להם, ובכך להקל באופן משמעותי על העול הכספי וההוצאות הגדולים, הם הנהנים הגדולים החבים את ההקלה לזכות קברניטי אשדוד שהציפו את הבעיה וגרמו לפתרונה, ברכותיי״.

גם חברי הכנסת מברכים על ההחלטה:

סגן השר אורי מקלב:

הפסקת סבסוד הצהרונים העיק על הורים רבים והעלה את מחירם במאות שקלים, – אני מברך את שר האוצר בצאלל סמוטריץ שנרתם מיד להמשיך את סבסוד לאור דחיפות הדברים וכעת מגיע לפתרונו. שר האוצר פעל בנחישות ובזריזות למען האזרחים ואנו מברכים אותו על כך, זהו חלק נוסף מפעילות הממשלה כנגד יוקר המחיה.

יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ הרב ישראל אייכלר:

אני מברך את ידידי שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שנענה לבקשתנו להאריך מידית את הוראת השעה לסבסוד הצהרונים באשכולות 4 ו-5.

מדובר בהנחה משמעותית של 250 ש"ח לחודש עבור כל ילד, סכום גבוה מאוד למשפחות שמתמודדות גם כך עם יוקר המחייה הגואה.
בטוחני שעם העברת התקציב לשנת 2023, הסבסוד יימשך לכל אורך השנה.

להצלחה אבות רבים

ואכן נראה שבפעילות ברוכה של כלל המרכיבים בעירייה וחברי הכנסת החרדים התוצאה הברוכה הגיעה, וההורים הנאנקים בעול הכספי הכבד – יהנו מהמשך הסבסוד החשוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
חסידישער
1 שנה לפני

ומה עם ילדי ת"ת 'כלל-חסידי', למה לא מגיע גם להם סבסוד?

זאבי
1 שנה לפני

לא משנה מי עזר – העיקר התוצאה

כל הכבוד

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן