זרם המנחמים לא פוסק

בכירי אגודת ישראל הארצית והמקומית מנחמים את הרב עובדיה דהן

יעקב טסלר, יחיאל וינגרטן ושמואל שוק הגיעו לניחום אבלים אצל הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית על פטירת אחיו המנוח מאיר דהן ז"ל
יעקב טסלר ושמוליק שוק בניחום אבלים אצל הרב עובדיה דהן

במושב "נהורה" שבדרום, זרם המנחמים לא פוסק במשך כל שעות היום והערב עד השעות המאוחרות עם פטירתו של איש החסד, מוקיר ורחים רבנן, מאיר פנים לכל אדם, אהוב על הבריות המנוח מאיר דהן ז"ל אחיו של הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית אשדוד.

אמש (מוצאי שבת) הגיעו לנחם חברי מועצת העיר מאגודת ישראל – סגרה"ע יחיאל וינגרטן וחבר מועצת העיר שמואל שוק. כך גם סגן שר התרבות וחבר הכנסת יעקב טסלר מיהדות התורה, תושב אשדוד.

יחיאל וינגרטן בניחום אבלים אצל הרב עובדיה דהן

הרב עובדיה דהן סיפר לבאים את מעלותיו ומידותיו של המנוח שהיו רבים, היה ידוע אצל כל בני המושב במצוות כיבוד אב ואם שהיה לסמל ולדוגמא במסירות מיוחדת מאוד להוריו כאשר תמיד דאג לכל מחסורם בכל עת, היה גר בקרית גת וכל בוקר כשיצא לעבודה היה עובד דרך המושב כדי לבקר אצל אמא ע"ה ולומר לה בוקר טוב ולדאוג לה לכל מחסורה, היה אוהב ומכבד תורה ולומדיה וסיפר כאשר הקים את תלמוד תורה "בית יוסף", עזר ותמך בתחילת הבניה ושמח על הזכות לקחת חלק בבנית בית הספר לילדים, היה לו לב רחב ועין טובה, תמיד דאג לכל בני המשפחה בכל השמחות היה מכבד מתחילה ועד סוף.

ביום ראשון הקרוב יט' באדר יתקיים עצרת השבעה בבית הכנסת המרכזי שבמושב "נהורה" בשעה 17:00 בהשתתפות רבנים חשובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אשדודי
1 שנה לפני

לא אמיתי סליחה חולני ומיותר מאוד

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן