אז נדברו איש אל רעהו

ביקור מיוחד אצל זקן רבני אשדוד הגה"צ רבי יצחק אברג'ל שליט"א

ביקור מרגש התקיים כאשר הגאון רבי מאיר כהן מהרבנים הותיקים בעיר, רב ק"ק הריב"ז ומחבר הספרים "אוצר פסקי הלכה" ועוד, ערך ביקור מיוחד במעונו של זקן רבני אשדוד הגה"צ רבי יצחק אברג'ל בעל ה"ברכת יצחק" ורו"כ "תורה וחסד".

הגאון רבי מאיר כהן יחד עם הגה״צ ר׳ יצחק אברג׳ל

הגר"מ כהן ישב לצידו של הגר"י אברג'ל והזכיר לו כי לפני עשרות שנים זכה לכהן אצלו כראש הכולל יחד עם כבוד הרב, ושוחחו יחד בדברי תורה ובירכו, ישלח דבריו וירפאם ויזכה לקבל כוחות חדשים ולרפואה שלמה, להגדיל תורה ולהאדירה, חשוב לכולם לשמוע את השיעורים ואת החידושי תורה הנפלאים מתוך הספרים "ברכת יצחק" המפארים את אוצר הספרים בעולם התורה.

הגר"י אברג'ל סיפר כי אף על הקושי, ממשיך מידי ערב למסור את השיעורי תורה בעיון במשך כיובל שנים בכולל. הגר"מ כהן העניק את ספרו שיצא לאחרונה "כתר תורה" – תרי"ג מצוות כולל מקורות לכל מצוה וביאור טעם המצוות. קודם שנפרד, בירכו בברכת
כהנים ולבריאות איתנה עד ביאת משיח צדקנו ובקרוב נצא יחד לקבל פני משיח צדקנו במהרה.

הגר"י אברג'ל הודה מקרב לב על הביקור ובירך את הגר"מ כהן שיזכה לבריאות גופא ונהורא מעליא ולהפיץ את דברי תורתו בהלכה לכל בית ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יוסף
1 שנה לפני

הרב יצחק אברגל זה מהדור של פעם
תלמיד חכם עצום

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן