"אחי התמוטט לי מול העיניים"

בין קודש לחול: הבחור התמוטט והרבי הגיע לבית חולים – גם ינון מגל התגייס למשימה

אושי פולק, חסיד פיטסבורג ותושב אשדוד, התמוטט באופן פתאומי ופונה בבהילות לבית החולים. הרבי מפיטסבורג הגיע לביקור ממושך סמוך למיטתו. מהצד השני, גם אנשי התקשורת ינון מגל ויותם זמרי התגייסו למשימה ושימחו את אושי
האדמו"ר מפיטסבורג מבקר את אושי פולק בבית החולים

האדמו"ר מפיטסבורג הגיע היום (רביעי) לביקור חולים אצל הבחור אשר זעליג פולק, חסיד פיטסבורג, שהתמוטט השבוע בפתאומיות ופונה בבהילות לבית החולים.

האדמו"ר ישב במשך חצי שעה צמוד למיטתו של הבחור והמטיר עליו טללי חיזוק וברכת רפואה שלמה.

אחיו של אשר זעליג (אושי), איש התקשורת שלומי פולק, תושב אשדוד, סיפר כי "אחי הקטן התמוטט שלשום בערב באופן פתאומי מול העיניים שלי, מאז אני צמוד אליו בבית החולים. התפללו לרפואתו של אחי – אשר זעליג בן שושנה איטה".

עוד הוא סיפר כי איש התקשורת המוכר ינון מגל שמע על המקרה, הרים טלפון וחיזק את אחי. "וואו ינון ריגשת. אין לי מילים". לאחר מכן הוסיף: "תודה באופן אישי לינון מגל שהתקשר לחזק את אחי הקטן ואותי, ליותם זמרי שהציע את עזרתו בכל דבר שצריך ולערוץ 14. מאז שאחי התמוטט לי מול העיניים הרגשתי שעולמי נחרב וחיי השתנו מהקצה לקצה, בזכותכם הצלחנו טיפה לחזור לשגרה, בתקווה שאחי ייצא מבית החולים במהרה בריא".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן