מתקפת סייבר

בטהרן מדווחים: תחנות דלק רבות יצאו מכלל שימוש

כלי תקשורת שונים באיראן דיווחו הבוקר על מתקפת סייבר נרחבת שהביאה להשבתה של עשרות תחנות דלק בבירה האיראנית. העיתון שרג' המזוהה עם המחנה הרפורמיסטי, דיווח על תורים ארוכים בתחנות הדלק שנותרו פעילות. עוד דווח גם על הפרעה בפעילות הרמזורים בשכונות שונות.

הלוגו של קבוצת ההאקרים הפרו ישראלית "הדרור הטורף"

אחרי שקבוצת האקרים ישראלית המזדהה בשם "הדרור הטורף", טענה כי ביצעה מתקפת סייבר שגרמה לשיבושים בתחנת דלק באיראן, בטלוויזיה הממלכתית באיראן אכן מדווחים על שיבושים בתחנות דלק בבירה טהרן, אך מבהירים כי הסיבה לכך לא ברורה כרגע.
קבוצת ההאקרים הישראלית פרסמה צילומי מסך עם מידע פנימי מחברות הדלק האיראניות וכתבה: "הנה טעימה קטנה למה שאפשר למצוא ברשת שלהם: מידע על תחנות דלק, פרטים על מערכת התשלומים, גישה למערכת ההנהלה של תחנות הדלק. כמו במבצעים קודמים שלנו, המתקפה הזו בוצעה באופן מבוקר שמגביל את הפגיעה בשירותי החירום. לפני המתקפה, שיגרנו אזהרה לשירותי החירום באיראן והקפדנו שלא לפגוע בחלק מתחנות הדלק במדינה, למרות שהייתה לנו היכולת להשביתן כליל".
קבוצת ההאקרים "הדרור הטורף", שכבר ביצעו מספר פעולות סייבר התקפיות בעבר נגד המשטר האיראני, דאגו לספק הוכחות בערוץ הטלגרם שלהם, ומראים צילומי מסך איך ההאקרים נמצאים בתוך מערכות הדלק האיראניות:
המשטר האיראני כצפוי לא מאשרים את המידע וטוענים שהנושא בבדיקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן