ההסתה חוזרת?

בחירות או לא? ליברמן מגיע לאשדוד אבל נשיא המועצת הכריע

הולכים לחבירות או לממשלה חלופית? בעוד שר האוצר אביגדור ליברמן יגיע לאשדוד בשבוע הבא, ככל הנראה במסגרת מסע בחירות מוקדם - נשיא מועצת גדולי התורה הגר"ג אדלשטיין הורה לנציגי דגל התורה בכנסת "לעשות הכול כדי למנוע הליכה לבחירות"
ח"כי דגל התורה במעונו של הגאון רבי גרשון אדלשטיין. צילום: באדיבות המצלם

חברי הכנסת של 'דגל התורה' עלו אמש (מוצאי שבת) למעונו של נשיא מועצת גדולי התורה, הגאון רבי גרשון אדשלטיין, להתייעצות והכוונה בנושאים העומדים על סדר יומה של היהדות החרדית, הציבורי והפוליטי.

נציגי התנועה בכנסת – יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני, ח"כ אורי מקלב, ח"כ יעקב אשר וח"כ יצחק פינדרוס – ישבו במשך שעה ארוכה במעונו של ראש הישיבה בבני ברק ובמהלכו דנו גם על המשבר הפוליטי-ארצי.

על פי גורמים המעורים בפרטים, חברי הכנסת שמעו מראש הישיבה כי "יש לעשות הכול כדי למנוע הליכה לבחירות".

בתוך כך, ח"כ יעקב אשר אמר ב'יתד נאמן' כי "דעת מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין היא נגד בחירות מוקדמות ואנו פועלים כדבריו. אני מקווה שכשהממשלה תיפול והאפשרויות יהיו: בחירות או ממשלה חלופית, יווצר לחץ ציבורי, וכן סקרים, שיוכיחו למפלגות מסוימות שלא כדאי להן ללכת לבחירות, ויהיה ניתן להקים ממשלה יציבה".

"כל מי שמנסה לומר שהחרדים היו ערבים על ההסכם בין הליכוד לגנץ – טועה ומטעה. אבל בפעם הבאה זה יהיה אחרת. נבקש אישור מגדולי ישראל לערוב על ההסכמים ולקבוע שהם יהיו בין כלל המפלגות. כולם יודעים שיהדות התורה מעולם לא הפרה הבטחות והסכמים, ונדאג שהם יכובדו לחלוטין", הוסיף אשר.

ליברמן מגיע להסית באשדוד?

עם זאת, בקואליציה ישנם כאלה שככל הנראה כן מריחים בחירות, ולכן אף פועלים בהתאם. הבולט בהם הוא יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן שבבחירות הקודמות ניהל מסע הסתה נגד הציבור החרדי, שמרכזו היה בקרב עולי רוסיה המתגוררים באשדוד. לאחרונה, ליברמן מאיץ חוקים אנטי חרדיים במטרה לצבור פופולריות לקראת הבחירות, בקרב שונאי דת.

כמו כן, אלינה ברדץ'-יאלוב, חברת כנסת אשדודית מ'ישראל ביתנו', פרסמה היום בחשבון הפייסבוק שלה מודעה הקוראת לתושבי אשדוד להשתתף בכנס שיתקים באשדוד, יחד עם יו"ר מפלגה, שר האוצר אביגדור ליברמן.

תושב/ת אשדוד?", כתבה הח"כית, "אני מצפה לראותך! יחד עם שר האוצר אביגדור ליברמן, נדון על כל הנושאים שמעניינים אותך באופן אישי. נדבר על הנושאים הבוערים שעל סדר היום הציבורי". האירוע יתקיים ביום שלישי בשבוע הבא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן