ביומא דהילולא רבה

בחול המועד פסח התקיימה הכנסת ספר תורה לבית האדמו"ר הרה"ק רבי מאיר אבוחצירא זצוק"ל (הבבא מאיר)

לקראת יומא דהילולא רבה של האדמו"ר הרה"ק רבי מאיר אבוחצירא זצוק"ל הנערכת בחול המועד פסח, התקיים מעמד נכבד של הכנסת ספר תורה שנכתב לע"נ והוכנס ברוב פאר והדר לביתו הקדוש ברובע ב', אשר שם מתקיים כולל אברכים השוקדים על לימודם במשך כל היום כולו.

לקראת ההילולא, כמידי שנה התקיים לימוד שהחל כבר משעות הערב ולמחרת, במשך כל היום הגיעו רבים לביתו הקדוש הדל והפשוט ולמדו זוהר ותהילים כפי הסדר עד לשעות אחר הצהריים.

לפני תפילת מנחה הופיע בנש"ק הרה"צ רבי ישועה ורחמים אבוחצירא ונשאו דברי תורה ומוסר לכבוד בעל ההילולא מפי הרה"ג רבי שמעון ויזמן והרה"ג רבי מאיר אבוחצירא. לאחר אמירת הקדיש התקיימה תפילת מנחה ברוב עם כאשר רבים עומדים בחדר המדרגות מחמת הצפיפות הרבה.

לקראת ערב נסגר הרחוב בו שוכן בית הכנסת "משכיל לדוד" אשר משם החלה התהלוכה וסעודת המצוה ומשם יצאו בתהלוכה, שירה וריקודים ברחוב הסמוך כשרבים מצטרפים על מנת השתתף בהכנסת ספר התורה מתוך שמחה והתרגשות מיוחדת.

לאחר שהוכנס ספר התורה לארון הקודש שנבנה במיוחד בבית הצדיק זצוק"ל, התקיימה סעודת מצוה לכבוד גומרה של תורה בשילוב ההילולא, בה נשאו דברי תורה והעלו על נס את זכרו של בעל ההילולא במעשים והנהגות קדושים.

המעמד המרגש ננעל מתוך תחושה עילאית וחיזוק על מעלת ערך וסגולת התורה הקדושה בפרט בימים אלו של רוממות חג הפסח שאין לך בן חורין אלא מי שעוסק בתורה.

 

צילום: באדיבות המצלם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן