בחירות בצל המלחמה

בזמן שחיילנו בקרב: הפוליטיקה הזולה חזרה לאשדוד

הבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו בחודש הבא למרות שהמדינה נמצאת במלחמה, אך אם חשבנו שהפוליטיקאים הזולים יעלמו בעקבות האסונות הקשים שקרו לנו בשביעי לאוקטובר, כנראה שטעינו. הודעת פייק נגד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הופצה על ידי מתחריו, במטרה לנסות לפגוע בו בזמן שהוא בכלל עסוק בניהול העיר בזמן מלחמה, עיריית אשודד הוציאה הבהרה על מנת להסיר מכשול מעיני התושבים

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי

בשבוע שעבר החליט שר הפנים משה ארבל, כי הבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו בתאריך המתוכנן ה- 30.1.24. שלושה חודשים אחרי שנדחו בגלל מלחמת 'חרבות ברזל' שפרצה בשמחת תורה.

בכל מקום בארץ ציפו כי למרות קיום הבחירות, השיח בישראל ישתנה, השנאה תפחת ועם ישראל יתנהל אחרת, אך כנראה שחלומות לחוד ומציאות לחוד.

במן שחיילנו נלחמים בקרב על רצועת עזה, החליטו באשדוד מתחריו ומתנגדיו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לפרסם הודעה מבישה שכבייכול אמורה להטיב עם תושבי אשדוד אך בפועל שולחת את המעוניינים לדף נחיתה ממנו עולה תמונה שבאה לעשות צחוק מהתושבים האשדודים.

עיריית אשדוד הטיבה להסביר את העיניין והחליטה להוציא תגובה על מנת למנוע הטעייה ציבורית, ובהודעתם פתחו בהודעה חשובה לציבור התושבים. "תושבים יקרים, בשעות האחרונות מופץ בוואטסאפ, בשם ראש העיר דר׳ יחיאל לסרי, מידע שקרי על הטבות שלכאורה מגיעות לתושבי אשדוד כתוצאה מהמלחמה".

"ההודעה גם מלווה בפייק לינק שמראה תמונה עם תנועה מגונה, שכל מטרתו הינה ללעוג לעיר ולתושביה, לפגוע בחוסן ולהכפיש את העשייה הענפה שלנו בימי המלחמה המאתגרים שאנו חווים כבר חודשיים".

בעירייה הוסיפו "העירייה מבקשת להבהיר, שהודעה זו, אשר נשלחה לכאורה בשם ראש העיר, מכילה מידע מטעה ואנו מבקשים מכם להסתמך אך ורק על מידע מוסמך שיוצא מהעירייה, בכל הקשור לפיצויים והטבות המגיעים לתושבי אשדוד במסגרת מתווה הסיוע של משרד האוצר. חג אורים שמח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן