הַשְׁמִיעוּ תְפִלָּתֵנוּ לִפְנֵי שׁוֹמֵעַ תְּפִלָּה

בהשתתפות אביו של אחד החטופים: מחר יתקיימו תפילות לישועת והצלת כלל עם ישראל

במעמד המרא דאתרא הגה"צ רבי חיים שמעון פינטו: תפילות עם חצוצרות ושופרות יחד עם ר' אברהם אוחנה אביו של החטוף יוסף חיים אוחנה הי"ו לישועת והצלת כלל עם ישראל באוהל אבות הקבלה בקרית מלאכי

ר' אברהם אוחנה אביו של הבחור החטוף יוסף חיים הי"ו מקבל את ברכתו של הגר"ח פינטו שליט"א

מחר (חמישי) טז' בטבת תתקיים תפילה וזעקה מיוחדת לישועה והצלחת עם ישראל חיילי צה"ל וכוחות הבטחון ולמען החזרת השבויים ובתוכם יוסף חיים אוחנה הי"ו תושב קרית מלאכי.

המעמד יתקיים במעמד הרב הראשי הגה"צ רבי חיים שמעון פינטו שליט"א בשעה 11:00 בלילה בציון אבות הקבלה, שם טמונים קדושי עליון בכניסה לבית העלמין בקרית מלאכי. בתחילה ישא דברי התעוררות על המצב עם הקפות "שבעה כורתי ברית" סביב חלקת הציון הק' וקבלת עול מלכות שמים כאשר יעבור לפני התיבה.

בערב קדוש זה תיערך תפילה וקריאת מזמורי תהילים וסליחות עם שופרות וחצוצרות כמובא ברמב"ם: "שיש מצות עשה לזעוק ולהריע בחצוצרות על כל צרה שתבוא על הציבור".

במעמד ישתתפו עוד ר' אברהם אוחנה תושב קרית מלאכי שבנו הבחור יוסף חיים הי"ו נמנה מבין החטופים בעזה, רבנים חשובים וכן ראש העיר מר אליהו זוהר ור' מיכאל טפירו יו"ר המועצה הדתית.

והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים, להצלת עם ישראל, חיילי צה"ל והחזרת השבויים לביתם לחיים טובים ולשלום, וישמע קול שוועתינו ויחון אותנו ברחמים גדולים ובתשועת עולמים.

ר' אבי אוחנה, אביו של יוסף חיים אוחנה בן 23, אחד מ-240 בני הערובה שנחטפו לעזה במהלך הטבח שביצע חמאס בשמחת תורה, ניגש כבר בימים הראשונים למרא דאתרא הגה"צ רבי חיים פינטו ובישר לו על האסון, הרב פינטו שמכירו מקרוב כעובד במחלקת הכשרות בעיר, בירך את בנו ושבע"ה כולנו נזכה שישוב לביתו כבתחילה לשמחת כולנו.

בשבוע שעבר טס אוחנה לארה"ב, שם התפלל על קברו של הרבי מליובאוויטש, לאחר התפילות אמר: "באתי לרבי כי אני מאמין באמונה מלאה שהבן שלי הוא בנו של הרבי, והרבי יעזור לי", אמר. "ובזכותה של אמונה זו, יהי רצון השם כי בני וכל בני הערובה ישוחררו לחיים טובים, משבי לחירות, מיד, עכשיו".

אבי אוחנה חזר לארץ הקודש ואמר עוד, "אני אומר לכולם שכרגע יש לנו דבר אחד ויחיד לעשות – לדבוק בה' ולבטוח בו, רק הקב"ה יציל אותנו ואת החיילים, ובעזרת השם יהיו ניסים. אני מציע לכולם לא להישען על הפוליטיקה, לא לסמוך על שום גורם. לב מלכים ושרים ביד ה'.

"בואו נצטרף למיליוני היהודים בכל העולם שמתפללים למען החטופים, ואני משוכנע שהקב"ה יוציא את כולם מעזה" אמר אוחנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן