רפורמת הטלפונים בדרך להיקבר?!

בג"צ מעכב את רפורמת הטלפונים של השר הנדל • ומה הגיבו חברי הכנסת האשדודים להחלטה

בית המשפט הוציא צו ביניים על רפורמת הסלולר מה שגורם לתוכנית של שר התקשורת יועז הנדל לא להיכנס לתוקף • ח"כ יעקב טסלר שנוכח בדיון וח"כ ינון אזולאי מגיבים להחלטה

החלטת בג"ץ, חברי הכנסת אזולאי וטסלר. צילום: ערוץ הכנסת

הבוקר התקיים הדיון בבג"ץ בנוגע לרפורמה שקידם שר התקשורת יועז הנדל, המבטלת הלכה למעשה את הזיהוי לקומה הכשירה, לפי הרפורמה יוכל אדם לנייד את המספר הכשר לסים שאינו כשר, וכך למעשה הקומה הכשרה הבנויה על זיהוי לפי קידומת המספר תבוטל. הרפורמה הייתה אמורה להתחיל החל מיום ראשון הקרוב, אך כאמור החרדים עתרו לבג"ץ, שהוא קיים הבוקר דיון, שם נוכחו חברי הכנסת מאיר פרוש, יעקב טסלר, והמועמד מטים חסידות גור לכנסת יצחק גולדקנופף.

עורך הדין ישראל ענדען הוא זה שייצג את העותרים, ואכן, בשעה האחרונה מוציא בג"ץ החלטה המעכבת את הרפורמה, וע"פ המסתמן הרפורמה תיקבר.

פסיקת בג"ץ

ח"כ יעקב טסלר (אגודת ישראל) שנוכח בדיון מגיב להחלטה:

"השתתפתי היום בדיון נגד הרס הקומה הכשרה בחברות הסלולר שניסה ליזום השר הנדל. מסתבר שגם שופטי בית המשפט העליון מבינים שרפורמת הנדל – אינה יכולה להתקבל כלאחר יד. אני שמח שזה נעצר בשלב זה. רפורמת הנדל נועדה בניסיון לפגוע במגזר ענק במדינת ישראל, שבוחר לחיות באמונתו, במסגרת מותאמת לצרכיו ולאורח חייו. יש לקוות כי גם אחרים שמנסים להשתמש בתפקידם בכדי לחנך את המגזר החרדי ילמדו את הלקח".

חברי הכנסת יעקב טסלר ומאיר פרוש בדיון הבוקר בבג"ץ

חבר הכנסת ינון אזולאי (ש"ס) מגיב להחלטה יחד עם ח"כ משה ארבל (ש"ס):

״אנו מודים לבורא עולם על החלטת בית המשפט העליון למנוע את כניסת הרפורמה בסלולר הכשר לתוקף ביום א, מעידה גם על חוסר המקצועיות של יועז הנדל בקידום התהליך, וגם על השנאה וביזוי תלמידי החכמים שרק הן אלו שהניעו אותו לפעולה. היום הוכח שוב, שהיוהרה והרצון לפגוע בחינוך הטהור של ילדינו לא יצלח״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן