"לא להיסחף"

בארגון של החסיד מאשדוד מזהירים: בלבוש חסידי ובכריזמה – כך מרסקים אתכם נפשית וכלכלית

בארגון 'אהבת חסד' של בעלזא, תחת ניהלו של הרב יוסף מאיר הורוביץ מאשדוד, מזהירים כי בימים האחרונים ישנו שוב גל ניסיונות לצרף אברכים להשקעות סרק מפוקפקות במיזמים דיגיטליים עם הבטחות לרווחי ענק • בארגון מדריכים איך לא ליפול לכך, איך להילחץ ממנו לאלה שהסתבכו וגם פנייה להורים
שיחת טלפון. אילוסטרציה

‏בארגון 'אהבת חסד' של חסידות בעלזא מפרסמים מכתב לחסידים, בו מזהירים כי בימים האחרונים ישנו שוב גל ניסיונות לצרף אברכים להשקעות סרק מפוקפקות במיזמים דיגיטליים עם הבטחות לרווחי ענק, "כשמאחורי הצעות אלו עומדים נוכלים בעלי עבר עברייני המתמקדים במיוחד באברכים חרדיים צעירים שאין להם כל ניסיון והבנה מקצועית בתחום ההשקעות".

תחת הכותרת "עד מתי ייפלו לבור הנורא הזה?!", כותבים בארגון כי היכולת היחידה של אותם גורמים היא קסם אישי וכריזמטיות שבזכותם הם מצליחים למכור שום כלום תמורת עשרות או מאות אלפי שקלים, ואלו שמתעשרים בפועל הם רק ראשי החברה והסוכנים הראשיים, בעוד כל שאר ה'משקיעים' התמימים מאבדים את כל כספם ומתרסקים כלכלית ונפשית, ובמקרה הגרוע יותר – אחרי שסחפו אחריהם חברים ובני משפחה, ואז הכאב והנזק מוכפל עשרות מונים.

האזהרה של ארגון 'אהבת חסד'

"אנו חוזרים וקוראים לכל אברכי אנ"ש שיחי', שלא ללכת שבי אחר חלקלקות לשונם של נציגי חברות אלו, גם ‎אם הם מתהדרים בלבוש חסידי, או לחילופין בלבוש מהודר של בעלי עסקים, ולא לעשות שום צעד כלכלי משמעותי ללא התייעצות עם מומחה חיצוני ואובייקטיבי שאינו קשור לחברה", כותבים במכתב.

בארגון פונים גם לאברכים שכבר הסתבכו וחתמו על חוזה מחייב: "קודם כל עצרו ואל תמשכו אחריכם אברכים נוספים. מניסיון העבר, צעד כזה רק יגדיל את המצוקה ואת התסבוכת ועלול להיות לו השפעה לכל החיים. ובנוסף, פנו אלינו באופן מיידי כדי לבדוק יחד אם ואיך ניתן להיחלץ מהמלכודת".

לסיום פונים להורים: "מכאן תצא הקריאה להורי האברכים, לפקוח עיניים ולסייע לילדיכם היקרים, שלא להיסחף אחר יוזמות מסוכנות והבטחות כספיות שאין מאחוריהן כלום, וסופם הפסדים, עגמת נפש והרס החיים, בגשמיות וברוחניות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
5 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
5 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
איציק
1 שנה לפני

צודק צודק. לא להעיז להתפתות

יוסף חיים
1 שנה לפני

עובדיה דהן עוב את המועצה ?

קובי
1 שנה לפני

אין כסף קל !!

דוד
1 שנה לפני

החדשות הם שעובדיה דהן טס לטייל בארה"ב
ושהוא חוזר משה מור יוסף מתפטר ממשרד הפנים ומחליף אותו

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן