שביל החלב

את חושבת על הבייבי עכשיו? אל דאגה. הוא נסיך!

כן, זה קורה לך כמעט כל יום ואפילו כמה פעמים ביום, חלקיק שניה בו את נעצרת ונזכרת בתינוקך הקטן שנמצא עכשיו במעון. אלו ללא ספק רגעים מתוקים של געגוע וחיבה מעומק הלב, אלו גם רגעים בהם את מקווה ומתפללת שטוב לו עכשיו והוא שמח. 

חדרים מעוצבים ומפנקים- שביל החלב

 

במעון שביל החלב בעיר אשדוד מכירים את הרגעים הללו ומבינים אותך, אמא דאוגה ואוהבת ומבטיחים כי מתי שרק תחשבי על הילד הקטן שלך תתמלאי ברוגע אמיתי ותדעי שהוא בידיים הכי טובות.

 

 

מעון שביל החלב הינו מעון בוטיק (ללא סבסוד התמ"ת) השוכן ברובע ו' בעיר. יחודיותו של המעון הופכת אותו לממלכה של נסיכים קטנטנים מאושרים ואימהות רגועות שנהנים מחוויית שגרה מפנקת, מטופחת בריאה ושמחה.

 

 

כבר בסיור ראשוני בין כתלי המעון תגלי חדרים נעימים ומפנקים המעוצבים בנימה מלכותית מפנקת בהם ציוד רחב של משחקים ברמות ובסגנונות שונים, פינת החתלה מטופחת, חצר נעימה ופינת אוכל מתוקה.

צוות מטפלות מוסמכות ומסורות מקבלות מידי יום את התינוקות בזרועות פתוחות וחיוך רחב ומוכנות להעניק להם יום חוויתי ונעים עם מעטפת מגינה ואוהבת.

 

כי בשביל החלב עושים הכל כדי שהבייבי שלך יהיה נסיך ואת תהיי אמא רגועה ושלווה.

 

נזכרת עכשיו בבייבי?

זה הרגע לתת לו שביל החלב. הוא יהיה נסיך!

מוזמנת להציץ ולהצטרף לממלכה.

לפרטים והרשמה 08/9517080

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן