ההכרעה, השרשראות, הנזק והזעם

סערה בשכונה החרדית באשדוד – 100 אלף ש"ח מדיירי הפרוייקט

לאחר 13 שנים בהן דיירי פרוייקט 'פנינת הרובע' ברחוב רשב"י באשדוד החנו את רכבם באופן חופשי - הקבלנים, בהתאם להכרעת בי"ד, סגרו את החניות והחליטו למכור חניות בסכום של עד 100 אלף ש"ח לחנייה. התושבים זועמים, שרשראות הברזל נתלשות ושכנים מאיימים לערב את העירייה | 'חרדים אשדוד' עם כל הפרטים בפרסום ראשון

חלק מהבניינים בפרויקט 'פנינת הרובע' ברחוב רשב"י בעיר אשדוד. צילום: 'חרדים אשדוד'

בעלי הרכבים שרכשו דירות בפרוייקט "פנינת הרובע" ברחוב רשב"י ברובע ז', שאוכלס לפני כ-13 שנה, נאלצים לשלם בין 10,000 ש"ח ל-100,000 ש"ח במידה והם מעוניינים להמשיך להחנות את רכבם ליד הבניינים.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי לפני כשנתיים החלו הדיונים בנושא בבית דין 'הישר והטוב' באשדוד, במהלכם דרשו הקבלנים ר' אברהם דוד רוזנגרטן ור' יענק'ל הרבסט לחייב את בעלי הרכבים לשלם גם על חנייה. זאת, לאחר עשור במהלכו החניות ליד הבניינים הועמדו לרשות הדיירים ללא דרישת תשלום.

שרשראות הברזל על החניות ליד הבניינים ברחוב רשב"י. צילום: 'חרדים אשדוד'

בחודש האחרון, נתלו מודעות בבנייני המגורים רשב"י 17, 19, 21, 23 ו-25, בהן הופיעה הכרעת בית הדין כי הקבלנים מורשים למכור את החניות, ולא להמשיך במתווה הקיים לפיו, כלל הציבור מורשה להחנות את הרכב בכל שטח החנייה מסביב לבניינים.

בדיקת 'חרדים אשדוד' העלתה כי בעוד חלק מהדיירים קיבל את פסק בית הדין ומוכן לשלם על חנייה – דיירים רבים זועמים ומתנגדים בכל תוקף. לאחר 13 שנים בהן החנו את רכבם ללא שום דרישת תשלום, קשה להם להוציא מכספם סכום הנע בין 10 ל-100 אלף ש"ח, על משהו שקיבלו עד כה חינם אין כסף.

בערב שבת האחרון נסגרו החניות, שטרם נמכרו, בשרשראות ברזל – אך במוצאי שבת כבר אפשר היה להבחין במספר שרשראות שניזוקו או אפילו נתלשו ממקומן.

יותר מכך, במהלך הימים האחרונים נעלמו כל ההודעות עם פסק בית הדין ובמקומן, בחלק מהבניינים, נתלו מודעות חדשות. בבניין רשב"י 23 המודעה החלופית, שנחתמה על ידי "שכנים שאכפת להם", נוסחה כך: "כל מי שקונה חנייה, שיידע שהוא מניח את כספו על קרן הצבי. לא ניתן בשום אופן לסגור חניות ונעמוד על כך בתוקף מול כל הגורמים בעיריית אשדוד".

מודעת מחאה על מכירת החניות. צילום: 'חרדים אשדוד'

"תחשבו טוב: אם אף אחד לא יתפתה לקנות חנייה, לא יהיה להם מה לעשות איתן והם ייאלצו להשאיר אותן כמו שהן היו עד היום", הוסיפו "השכנים שאכפת להם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
2 שנים לפני

גם אני מצטרף לכל השכנים שלא מוכנים לשלם עבור חני׳ שעד עכשיו אף אחד לא ביקש תשלום עבור החניה הקבלנים מסיבות של איזה הפסדים שהי׳ להם נזכרו פתאום לנסות לכסות את אותם הפסדים מכספם של הדיירים , אני רוצה להוסיף שבלי לעניין החניה אני גם סובל מבניה שנעשתה ללא שום אישור והוסיפו עוד 11דירות על גג הבניין שאני בטוח שישנם עוד דיירים שמשיחתי איתם אמרו שהם גם סובלים ,

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן