"להכניס את האדמו"ר לכלא"

אשדוד נצבעה באדום: הקרבות בחסידות גור וההקלטה החריגה בתקשורת

לאחר שפורסמה הקלטה חריגה שבה נידונה האפשרות להכניס את האדמו"ר מגור לכלא - בחסידות גור פרסמו מודעות ענק בחוצות העיר אשדוד נגד גורמים בקהילת הגר"ש אלתר

המודעות שפורסמו באשדוד. צילום: נריה מריאן

מודעות מחאה גדולות, תחת הכותרת "מחאה כואבת", פורסמו היום (שישי) בחוצות העיר אשדוד, בהן נכתבו מילים קשות נגד מספר גורמים בקהילת ראש הישיבה הגר"ש אלתר, שפרש לפני כשלוש שנים מחסידות גור.

במודעות הענק צוטטה כתבה שפורסמה השבוע ב'חדשות 12', תחת הכותרת: "להכניס את האדמו"ר לכלא – תיעוד בלעדי", לצד תמונה של האדמו"ר מגור.

בכתבה שפורסמה השבוע נשמע גורם בקהילת הגר"ש אלתר כשהוא אומר כי הוא מחכה לאישור של בית דין בבני ברק להגיש תביעה נגד האדמו"ר מגור בעצמו. צעד חריג במובנים פנים חרדיים.

לדברי אותו גורם, שהוקלט באמצעות האזנות סתר, קיימים חומרים שיכולים להפליל את הרבי מגור ואפילו להכניסו לכלא. אותו גורם הוקלט באמצעות חוקר פרטי שנשלח על ידי בכירים בחסידות גור.

מודעות המחאה של חסידות גור נגד גורמים בקהילת הגר"ש אלתר

כעת, לאחר פרסום הכתבה, יוצאים בחסידות גור במתקפה קשה וטוענים כי "אלה שמעמידים פני נרדפים, רודפים ולוחמים בקדוש ה' באופן מחריד ונורא שלא היה כמותו בעולם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן