החתונה המדוברת בעיר

אשדוד: הפרשן חיתן והצמרת הפוליטית והתקשורתית התייצבה בחגיגיות

הברכות של האדמו"ר, המחאה נגד איילת שקד, השיחה של לסרי עם אייכלר, המפגש של הסופר עם דובר בעלזא, הדיון של אלחרר עם איש החסד והריקוד של הדוגמן החסידי

מאיר ברגר, ישראל אייכלר ור"ע אשדוד יחיאל לסרי בחתונה

אדמו"רים, רבנים ואישי ציבור לצד פוליטיקאים, עסקנים ואנשי תקשורת הגיעו אמש (שלישי) לעיר אשדוד, להשתתף בשמחת נישואי הבת של העיתונאי החרדי הבכיר, מאיר ברגר, הפרשן הפוליטי בעיתון 'המבשר' וכתב בעיתון 'המחנה החרדי' של חסידות בעלזא ועוד.

הזמר יואלי קליין והדוגמן החסידי שלומי איינהורן רוקדים ומקפיצים את החוגגים בחתונה

האדמו"ר משאץ אשדוד, שבבית מדרשו מתפלל ברגר, כובד בשתי ברכות במעמד החופה שהתקיים למרגלות אולמי 'האצולה' באזור התעשייה באשדוד. האדמו"ר אף השתתף במעמד ה'קבלת פנים' ואיחל מזל טוב לחתן ולמחותנים.

האדמו"ר משאץ אשדוד במעמד ה'קבלת פנים'

באמצע סעודת החתונה הגיעה שרת הפנים איילת שקד, בלווי אבטחה כבדה. שקד נכנסה לעזרת הנשים, בירכה את הכלה ואת המחותנים ונעמדה לתמונה משפחתית. הגעתה של שקד גרמה להמולה רבה באולם, אך השתתפותה לוותה בשקט יחסי, לעומת ביקורים אחרים שלה באירועים חרדיים, מלבד אי אילו צעקות מצד אחד החוגגים שהביע מחאה על חברותה בקואליציה יחד עם שונאי הדת.

הפמליה סביב איילת שקד בחתונת בתו של מאיר ברגר

גם חברי הכנסת מיהדות התורה – ישראל אייכלר, מאיר פרוש, אורי מקלב ויעקב טסלר הגיעו להשתתף בשמחה. ח"כ אייכלר אף פגש את ראש עיריית אשדוד יחאל לסרי, שהגיע גם הוא לאחל מזל טוב לברגר, וביחד שוחחו על עניינים מוניציפליים הקשורים לקהילת בעלזא בעיר. חבר מועצת העיר מטעם חסידות בעלזא, אפרים וובר, שהגיע גם הוא לחתונה – פספס את מפגש הפסגה ונאלץ לאחל מזל טוב בנפרד.

ר"ע אשדוד יחיאל לסרי מספיק לסדר עניינים דחופים בטלפון לפני כניסתו לחתונה

בחתונה נצפו גם העורך הראשי של אתר 'בחדרי חרדים' משה ויסברג, הסופר החרדי המפורסם יצחק פלדמן, השדרן ואיש התקשורת הבכיר דודי ברנשטיין, דובר חסידות בעלזא יהושע ויינברגר, איש התקשורת ודובר ח"כ פטין מולא אריאל אלחרר, דובר ח"כ יעקב אשר יהודה רוסט, דובר חסידות באיאן חיים רבינוביץ', הכתב הפוליטי יוסלה ברגמן, עיתונאי 'ערוץ 7' חזקי ברוך, איש החסד האשדודי אבא קלויזנר והדוגמן החסידי שלומי איינהורן.

הסופר המפורסם יצחק פלדמן מתלהב לפגוש את דובר חסידות בעלזא יהושע ויינברגר
איש התקשורת אריאל אלחרר ואיש החסד האשדודי אבא קלויזנר מסכמים את החתונה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן