״פרובוקציה זולה״

אמסלם משיב אש: “נכט עסוק בלהתסיס, לפלג ולשסות איש באחיו”

אמסלם תוקף בחריפות את הצעד אותו נקט נכט ומודיע: ״כפי שביטלנו את הגלגל הענק שהיה מתוכנן לפעול בשבת, גם הפעלת המשכן בשבת לא תצא לפועל, מלבד פרובוקציה זולה לא יצא מזה כלום״
סגני ראש העיר אבי אמסלם ואלי נכט

לאחר שסגן ראש העיר נכט העלה לסדר היום בישיבת דירקטוריון המשכן לאומניות הבמה את הצעתו המתריסה לפתיחת 'המשכן' בשבתות רח"ל.

 

ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם לא נותר חייב ותוקף בחריפות בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳ את נכט:

״אלי נכט עסוק בלהתסיס, לפלג ולשסות איש באחיו, ולהרוס את האחדות הקיימת בעיר שמתוחזקת ע"י סיעות ש״ס ואגודת ישראל.

כשהובא לידיעתי אודות הפרובוקציה שהוא מתכנן, להביא לישיבת הדירקטוריון את הפעלת המשכן לאמנויות הבמה בשבת, הוצאתי פניה מידית לראש העיר על מנת שיורה לו לחדול ממעשיו ולהסיר את הסעיף מסדר היום.

מקווה שבקשתי תיענה בחיוב, אך בכל מקרה בקשתו לא תאושר לאחר מס' פעולות שנקטתי יחד עם חברי דירקטוריון המשכן, וכפי שביטלנו את הגלגל הענק שהיה מתוכנן לפעול בשבת, גם הפעלת המשכן בשבת לא תצא לפועל, מלבד פרובוקציה זולה לא יצא מזה כלום״.

 

כזכור, אמסלם שיגר אתמול מכתב לראש העיר לסרי, בו כתב:

"הובא לידיעתי שבסדר היום של ישיבת הדירקטוריון של "המשכן לאומניות הבמה" הוכנס סעיף "עבודת המשכן בערבי שישי ושבת בבוקר" – אין ספק שהסעיף הנ"ל הוכנס אך ורק במטרה לפגוע בך אישית, להתסיס וליצור פרובוקציה ולפגוע בשבת קודש, עצם הדיון מהווה הפרה של הסטטוס קוו שאותו אנו מנסים לשמר בכל כוחנו.

לצערי הרב הסטטוס קוו בעיר נפגע ונרמס ברגל גסה על ידי פוליטיקאים ציניים שכל מבוקשם הוא לפלג ולשסע את הציבור שחי בהרמוניה ואחדות, לגרום לפירוד ומחלוקת בקרב התושבים שרובם מעוניינים בשמירה על הסטטוס קוו, הזהות היהודית ומסורת ישראל.

כמי שמופקד על כל החברות העירוניות ובכללן "המשכן לאומניות הבמה", אבקש מכבודו להורות ליו"ר הדירקטוריון ולמנכ"ל המשכן, לפעול במיידית על מנת להסיר את הסעיף מסדר היום".

המכתב ששיגר אמסלם אתמול לראש העיר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

אבי
דיייייייי
4 שנים לא שמענו ממך, ומעבר לכך אני מכיר היטב את ההשקפות שלך.
תפסיק לחרחר ריבים בעירנו המתוקה בגלל נקמנות ביחיאל לסרי
תרצה לנקום? זכותך אולי. אבל לא על חשבוננו ולא על חשבון השבת

נהוראי
1 שנה לפני

מה אכפת לאמסלם מה קורה במשכן הזה שנמצא רחוק מאוד מהאזורים החרדיים ואפילו חילונים לא גרים לידו כי המשכן נמצא בקריית תרבות אשר מבודדת מאזורי מגורים. עדיף שהוא יפעל למען רווחת הציבור שבחר בו ולא יקדיש זמן לפגוע בציבורים אחרים. במעשים ובהצהרות שלו יש פגיעה בציבור החילוני והמסורתי אשר גם גר בעיר שלנו. החילונים לא מתערבים בחיים שלנו, וזה צריך להיות הדדי.

בעילום שם
1 שנה לפני

סליחה, אבל אבי הוא זה שעסוק בפילוגים בגלל נקמות בלסרי, זה לא סוד. כל אחד בעיריה יודע את זה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן