בשורה לתושבי רובע ז'

אמסלם בראיון ל"קול חי": "בקרוב ינתן היתר להרחבת רוב הדירות ברובע ז' עד 160 מ"ר"

ממ"ק ראש העיר אבי אמסלם התראיין היום אחה"צ לרדיו "קול חי" בנושא התחדשות עירונית ומצוקת דיור וסיפר כי בעתיד רוב הדירות ברובע ז' יוכלו להתרחב עד ל-160 מטרים

אמסלם ולסרי. קרדיט: עזריה לוי צילומית 2000

לאחר שנים ארוכות של עבודה מאומצת על נושא הרחבת הדירות ברובע ז' בפעילותם של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, יו"ר המפלגות החרדיות השרים לשעבר ליצמן ודרעי, והועדה המחוזית לתכנון והבניה מחוז דרום. סיפר היום ממ"ק ראש העיר אבי אמסלם כי על פי מידע שיש ברשותו בקרוב ינתן ההיתר המיוחל ורוב הדירות ברובע ז' יוכלו לעשות הרחבה עד 160 מטרים.

מדובר במעל 2500 דירות שיוכלו לעשות את ההרחבה ויוכלו גם לעשות 'מרפסת סוכה'. התוכנית מציעה הרחבה עד לשטח דירה מקסימלי של 160 מ"ר, מבלי לשנות את זכויות הבניה הקיימות ככל שקיימות, ומבלי לשנות את מספר יחידות הדיור בתחומה.

מדובר בבשורה של ממש עבור תושבי רובע ז' הסובלים ממצוקת דיור כשהרחבה כזו תשדרג משמעותית את איכות חייהם. אמסלם שפועל ביחד עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בנושא מאז 2015, סיפר שרק עניינים בירוקרטיים מונעים את ההיתרים ואלו על פי דבריו אמורים להיפתר בקרוב.

הנושא צבר תאוצה בשבועות האחרונים כאשר לפני שלושה שבועות, התקיימה פגישה משולשת בין יו"ר הוועדה לתכנון ובניה במחוז דרום עודד פלוס, מנכ"ל העירייה אילן בן עדי, סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן והשר לשעבר יעקב ליצמן שסיירו ברבעים החרדים ועקבו מקרוב אחר התפתחות הנושא.

יעקב ליצמן, יחיאל וינגרטן , אילן בן עדי, ועודד פלוס בסיור ברובע ז' בנוגע לקידום התב"ע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן