יוזמה ברוכה

אלפי משפחות זכו לקבל "קמחא דפסחא" ותווי קנייה

מיוזמתו הברוכה של האדמו"ר הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו נשיא ממלכת התורה "אורות חיים ומשה": אלפי משפחות זכו לקבל "קמחא דפסחא" ובנוסף מעטפות עם תווי קניה

הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו מסייר

אלפי משפחות זכו לקבל ארגז ענק של "קמחא דפסחא" מכובד מאוד ומעטפות ובתוכם תלושים תווי קניה באשדוד, ירושלים, רעננה ובעוד ערים בארץ. החלוקה הגדולה התבצעה ע"פ הוראתו של האדמו"ר הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו שליט"א נשיא ממלכת התורה "אורות חיים ומשה". למרות הקושי הגדולביוקר המחיה עם המצב הכלכלי הירוד בארץ ובעולם, הגר"ד פינטו הורה לאחראים להשתדל ולעשות מאמצים להסדרת החלוקה הגדולה של ה'קמחא דפסחא' בצורה נוחה ומכובדת.

בניו של הגר"ד פינטו הגיעו במיוחד לחלוקה באשדוד רבי יואל פינטו רב הקהילה ברעננה ורבי משה פינטו רב המוסדות בפריז, וראו מקרוב את המערך הלוגיסטי של חלוקת ה'קמחא דפסחא', הרבנים לא הסתירו את רגשותיהם לנוכח היקף החלוקה הענק והסדר המופתי שעל הכל מנצח במסירות ובמקצועיות רבה הרב אליהו פינטו מנכ"ל מוסדות "אורות חיים ומשה", הרבנים פינטו עודדו את המתנדבים והמסייעים בסידור החלוקה ובירכו את התורמים הגדולים וכל המסייעים אשר לקחו חלק במפעל החסד הגדול של ה"קמחא דפסחא" תשפ"ג.

החלוקה התבצעה באופן מכובד עבור המשפחותמכל החוגים והעדות בלא יוצא מן הכלל מערים שונות ברחבי הארץ, הכל התנהל באמצעות מערך מתנדבים ובתוך זמן קצר. ראשי המשפחות הגיעו לאולם שע"י המוסדות בקרית "באר משה" ולאחר שנמצא שמם מופיע ברשימות, קבלו מיידית ארגז ענק ומלא מוצרי יסוד מהחברות המובילות ובהכשרים המהודרים ביותר, בנוסף כל משפחות ארגז ענק של ירקות לכבוד החג. כמו"כ חולקו למשפחות מעטפות עם תווי קניה בשווי של מאות שקלים.

הרבנים רבי יואל ורבי משה פינטו יצאו בהתפעלות מניהול מערך החלוקה שנערך בכבוד ובזריזותוסיפרו על כך לאביהם הדגול האדמו"ר בנש"ק הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו שליט"א ששהה בחו"ל ודאג למימון של כל החלוקה הגדולה לחג הפסח עבור המשפחות.

קודם צאתם, בירכו בחביבות רבה את מנהל המוסדות הרב אליהו פינטו אשר במשך תקופה ארוכה עמל ללא ליאות להצלחת ולקיום החלוקה למשפחות בצורה מכובדת וכן לכל המתנדבים המסורים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן