התרגשות בקהילות גור

אירופה החסידית קיבלה את פניו של בן הרבי מגור מאשדוד

הרה"צ רבי נחמיה אלתר מאשדוד, בן האדמו"ר מגור, יצא למסע חיזוק בקרב קהילות חסידי גור ברחבי אירופה. שבת לפני ההילולה ה-30 של ה'לב שמחה' זי"ע באנטוורפן והנחת אבן הפינה בלונדון. 'חרדים אשדוד' עם כל הפרטים
הרה"צ רבי נחמיה אלתר ברחובות לונדון

הרה"צ רבי נחמיה אלתר מאשדוד, בן האדמו"ר מגור, יצא היום (חמישי) למסע חיזוק בקרב קהילות חסידי גור ברחבי אירופה.

את השבת יערוך בן הרבי בעיר אנטוורפן שבבלגיה, לרגל השבת שלפני ז' תמוז, יום ההילולה ה-30 של הרה"ק בעל ה'לב שמחה' מגור זי"ע. במהלך הביקור בעיר היהלומים הוא יערוך כינוסים וימסור שיחות חיזוק לבחורי ולילדי החסידות.

לפני הגעתו לאנטוורפן, הרה"צ רבי נחמיה עצר לביקור בלונדון שבבריטניה, שם נערכה שמחת החתונה בבית הרב רפאל רכניצר, משב"ק האדמו"ר מגור.

כמו כן, במהלך היום הגיע בן הרבי לתפילת שחרית ב'מתיבתא לב שמחה' ולאחר מכן ערך מעמד 'לחיים' עם התלמידים וצוות המחנכים. מאוחר יותר הגיע לישיבת 'לב שמחה' בעיר לאירוע חלוקת תעודות "כולנו יודעים את התורה" לתלמידי הישיבה. כך גם נשא דברים בפני ילדי הת"ת של החסידות.

בקהילת חסידי גור בלונדון גם ערכו היום מעמד 'הנחת אבן הפינה' לאגף החדש של התלמוד התורה, בראשות אורח הכבוד מישראל הרה"צ רבי נחמיה אלתר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן