מדאיג

אירוע חריג באסותא רמת החייל: חשד לזיהום בחדר הניתוח

פעילותו של חדר ניתוח בבית החולים אסותא רמת החייל הוקפאה זמנית בעקבות חשש כבד לזיהום. מספר מקרים מדאיגים שהתרחשו בסמיכות זמנים עוררו חשש לגבי זיהום אפשרי, שמקורו עשוי להיות בחדר הניתוח עצמו או באחד מחברי הצוות הרפואי.

אסותא רמת החייל. קרדיט: אסותא

בית החולים אסותא דיווח מידית למשרד הבריאות על האירועים החריגים ופתח בחקירה אפידמיולוגית מקיפה בשיתוף צוות מומחים וזיהומולוגים. צוותים מיוחדים פועלים יחדיו כדי לברר את מקור הזיהום, למנוע את התפשטותו ולטפל במטופלים שעלולים להיות בסכנה.

מטופלים שעברו ניתוחים בחדר הניתוח המדובר נמצאים תחת מעקב רפואי צמוד, תוך בחינת הקשר בין מצבם הרפואי לבין החשש לזיהום. מצבה של אחת מהמטופלות מוגדר קשה, והיא מקבלת את הטיפול הרפואי הנדרש.

בבית החולים אסותא מדגישים כי הם פועלים בשקיפות מלאה ובתיאום הדוק עם משרד הבריאות, תוך הקפדה על הנחיות היחידה הארצית למניעת זיהומים. צוותים מקצועיים עושים כל שביכולתם כדי להבטיח את שלום המטופלים ולמנוע מקרים דומים בעתיד.

האירוע מעורר חשש כבד בקרב הציבור הרחב, וגורם לתהיות לגבי מידת הבטיחות בבתי החולים בישראל. משרד הבריאות יידרש להפיק לקחים מהמקרה ולנקוט בצעדים משמעותיים לשיפור מערך מניעת הזיהומים בבתי החולים.

מאסותא נמסר: "אסותא פועלת בהתאם להנחיות היחידה הארצית למניעת זיהומים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
משה
4 חודשים לפני

זיהום באסותא זה חריג?

תופעה נפוצה
4 חודשים לפני

לצערי מזמןןן בתי החולים הם קרקע למחלות ולא לרפואה
התנאים הסניטרים זוועתיים
שלא לדבר על חדרי ניתוח מזוהמים
שומר נפשו ירחק
במאיר בכפר סבא הזדהמתי קשות ובנס ניצלתי
עברתי גהינום….ממושך
מצטערת שלא תבעתי אותם
לא למטרת רווח
לפחות לרווחת הציבור ובטחונו

יוסף דונר
4 חודשים לפני

בית החולים אסותא טוענים שפועלים בשקיפות מלאה אך זה שקר וכזב הם מסלפים דברים בכתבה בדיוק כמו שלא פעלו מולי בשקיפות מלאה ואף סילפו דברים שנכתבו בסיכום
והם לא היחידים אז שקיפות ואמת זה הדבר האחרון שניתן לצפות מגורמי הרפואה בארץ ואני עומד על 20 רגליים אחוריות כשאני אומר את זה.
כי מתוך 10 רופאים אולי ורק אולי 1 יהיה קשוב וינסה באמת לסייע לחולה כל השאר מנסים לנפנף חולים כמה שיותר כי היומן מלא וצריך לנצל את התפוסה הזו על מנת למלא את חשבון הבנק

Last edited 4 חודשים לפני by יוסף דונר
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן