הסיפור המלא

איך הצליחו להוליך שולל את האיש שראה הכל בפוליטיקה?

איך הצליחו גורמים בש"ס המקומית בגלל נקמנות אישית, להוליך את יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי שולל פעם אחר פעם ולגרום לו להראות חלש ומבולבל בעיני הציבור שלו?! 'חרדים אשדוד' מביא לכם את התרמית המלאה שגרמה לרב אריה דרעי לצאת מובך פעם אחר פעם

הולך שולל. אריה דרעי (קרדיט: לע״מ)

מי שקרא היום את הראיון של הרב אריה דרעי בעיתון 'משפחה' בוודאי תהה לעצמו מה עובר על אחד האנשים החזקים במדינה, שנתן ראיון תוקפני מלא בנתונים שגויים לחלוטין. אז לא, הרב דרעי לא נחלש ולא מבולבל, הוא פשט סמך על אנשים בש"ס המקומית בעלי אינטרסים, שהוליכו אותו שולל פעם אחר פעם וגרמו לציבור שלו להיקרע מבפנים.

הכל החל לפני כחצי שנה, אז סגרו בינם לבין עצמם 3 בעלי אינטרסים לחסל פוליטית את ראש העיר ד"ר לסרי ולגייס לשם כך את הרב דרעי.

הם ניצלו את חוסר מעורבותו בפוליטיקה המקומית ואת הבלגן ששורר בפוליטיקה הארצית, וסיפרו לו שלד"ר לסרי אין שום סיכוי להיבחר והוא במילא יפרוש וביקשו מהרב דרעי לתת לו את שגרירות מרוקו ובד בבד להריץ את נאמנו הפאנליסט ברק סרי כדי שאיש שלהם יעמוד בראשות עיריית אשדוד.

דרעי שהאמין להם, הופתע מאוד כשהצעתו התקבלה בכעס בסביבתו של ד"ר לסרי שמוביל בכל הסקרים בפער משמעותי על שאר המועמדים, והחל להבין שמשהו פה לא בסדר.

אותם גורמים לא עצרו והמשיכו בהולכת השולל "ברק סרי תוך חודש יגיע ל20% בציבור הכללי ואז איתנו ועם אגודת ישראל שסגורה איתנו חתום נעול, הוא מנצח בסיבוב הראשון".

תוך חודשיים הבין דרעי ששוב הוליכו אותו שולל, אגודת ישראל "החתומה והנעולה עם סרי" סגרה עם ד"ר לסרי, וברק סרי "המועמד המבטיח" לא מצליח לשבור את תקרת ה-5% בציבור הכללי.

כשראו אותם בעלי אינטרסים שהתגלתה ערוותם ברבים, החלו לספר לרב דרעי שקרים על גבי שקרים לגבי ד"ר לסרי כשאת חלקם הוא עדיין לא גילה ואומר אותם בראיון ל'משפחה'.

לדוגמא: "עשרות אלפי יחידות דיור (במסגרת הסכמי הגג) נבנו ואף אחת מהן לא למגזר החרדי" תקף הרב דרעי. במציאות: לא נבנתה עדיין דירה אחת באשדוד במסגרת הסכמי הגג נכון להיום, מה שאומר שאותם גורמים הוליכו אותו שולל עם נתונים בדיוניים.

ויתרה מכך, מעבר למאות יחידות דיור חדשות שנוספו ברובע ז, נוספו גם מאות דירות ברובעים החרדים בתוכניות תמ"א. תוכניות הדיור הגדולות למגזר החרדי כגון "קרית חלוצים" במזרח העיר הועברה ע"י העירייה לותמ"ל (ועדה ארצית לתכנון ובניה של מתחמים מועדפים) כבר לפני שנתיים ותקועה שם בגלל רשות מקרקעי ישראל והותמ"ל שנשלטים ע"י המפלגות החרדיות מזה מספר שנים, כשמשרד הפנים ששולט בותמ"ל נשלט כבר שנים ארוכות ע"י ש"ס כך שהטענות לא יכולות להיות כלפי העירייה.

עוד טען הרב דרעי "שהציבור לא מרוצה מלסרי" (לפי מה שסיפרו לו בעלי האינטרסים). במציאות: עשרות רבני ש"ס פנו אליו פעמיים במכתב אישי וביקשו לתמוך בד"ר לסרי.

אחד הדברים המוכיחים יותר מכל שהוליכו את הרב דרעי שולל נוגע לאגודת ישראל, שמעולם לא הודיעה על תמיכה במועמד לראשות העיר לפני ש"ס. ברוב המקרים ש"ס הודיעה ראשונה ואחריה הצטרפה אגודה. כאן למרות לחצים אדירים על אגודת ישראל שלא לתמוך בד"ר לסרי, היא החליטה לתמוך בו ועוד ראשונה, בעיקר בגלל 5 שנים פוריות של שיתוף פעולה מלא עם ד"ר לסרי שדאג להם והם החזירו לו הכרת הטוב.

בש"ס בשונה מאגודת ישראל שנציגיה התעסקו בעשיה ובציבור שלהם, התעסקו לצערנו בעיקר בפן האישי וב"אכלו לי, שתו לי" דבר שלא קידם אותם לשום מקום ועם כל זאת הרבנים הספרדים מביעים תמיכה בד"ר לסרי בגלל שיתוף הפעולה שלו איתם והעשיה הברוכה שלו למען הציבור הספרדי למרות שזה לא הגיע דרך הנציגים שהתעסקו בעיקר במריבות האישיות שלהם.

גם בנושא סגן ראש העיר כצנלסון הוטעה דרעי שטען שכצנלסון נציגו של ליברמן הועדף והוזמן למו"מ וחתם בקואליציה ללא ידיעת ש"ס.

המציאות: אמסלם שהיה באופוריה מה 6 מנדטים (ובצדק) התעקש על שני סגנים. המשמעות הייתה שהאופוזיציה תהיה עם יותר משליש ( 6 כצנלסון. 3 לחמני. 1 הלן גלבר. סה"כ 10 חברי מועצה מתוך 29) שיכולים לזמן מועצה מיוחדת מתי שהם רוצים. כך אי אפשר לנהל עיר והרב דרעי שכיהן כשר הפנים שנים רבות יודע את זה.

הרב דרעי גם זעם על כך שאמסלם סיפר לו שהוא סגור עם כצנלסון והם יכנסו לקואליציה רק ביחד כשלבסוף חתם כצנלסון לבד ונכנס לקואליציה, החליט הרב דרעי לטפל אישית באירוע וזימן אליו ללשכתו בירושלים את ד"ר לסרי, פגישה ממנה יצאו השניים חברים ומחובקים לקדנציה שלמה שבה היה ד"ר לסרי בקשר אישי שלא דרך אמסלם מול הציבור של ש"ס.

והדוגמאות עוד רבות. כיום מבין דרעי שאותם גורמים הוליכו אותו שולל שוב ושוב ושוב, ושהוא נמצא לפני "אירוע" בציבור הספרדי שחצוי בתוכו ולא מוכן ללכת שבי יותר אחרי בעלי אינטרסים שגררו את העיר ואת דרעי למקום נמוך מאוד. האם דרעי יתעשת בזמן כדי להציל את הספינה הטובעת עליה עמל במשך שנים? ימים יגידו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
12 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
12 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
תודה חבר
1 שנה לפני

אמסלם תזכור את המשפט הזה משפיל גאים עדי ארץ, מגביה שפלים עד מרום.

רמסת את הצעירים בתחילת הקדנצייה שלך שפתחו מקום תפילה שהיה סגור ופיתחו אותו עם בשורה של ממש למען הצעירים ואתה חיבלת לנם במעשמ ידיך לטובת גורמים מקורבים שלך עם דורסנות שמאפיינת אותך כחבר, נעצת סכין בלב כולם הפרדת קבוצה מאוחדת בהפרד ומשול יש דין ויש דיין….מידה כנגד מידה לא בטלה…סגרת בית ה' שנפתח לא למטרות פירסום וכבוד אלא למען בית ה' ואתה גם בזה ניסית להתייהר על חשבון הציבור שדואג למקורבים שלך וניסינו לגשר על פערים ולסדר זמני תפילות שכולם יהיו מרוצים אבל השחצנות והדןרסנות הם חלק ממך..תודה חבר.

נתי
1 שנה לפני

ככה זה כשמנסים ללכת על הראש של כל רבני אשדוד. להזכירכם שס היא מפלגה חרדית.

יוסי
1 שנה לפני

חחחח
תמשיכו להיות בלחץ

יוסף
1 שנה לפני

אז אריה דרעי טוה
אבי אמסלם עבד עליו
לא הבנתי לא מסתדר לכם מה שאתם רוצים אז דרעי טועה

הרבנים באשדוד יעשו מה שהמועצת תגיד

שסניק בהלם
1 שנה לפני

איך אריה דרעי יכול להגיד שלא נבנו כלל דירות לציבור החרדי? איפה גני טל? איפה אמסלם גר? איפה כל התמאו"ת? הוא עד כדי כך תמים?

אליהו
1 שנה לפני

תגידו לי בבקשה.
בכל הרצינות וכל הכבוד.
יש מישהו בעיר הזו שמסוגל להתחרות עם הרמה האישית האישיותית האנושית ומקצוענית של דוקטור יחיאל לסרי??
מי שלא מכיר בזה, הוא או עיוור מושלם או אינטרסנט.

ילדים תמשיכו לקשקש
1 שנה לפני

הרבנים הספרדים באשדוד קבעו
יחיאל לסרי ראש העיר הבא!

ששון
1 שנה לפני

יש רבנים שדנים בזה ולא דרעי קובע לרבנים

דוד
1 שנה לפני

גקי בן זקן לחוץ?
אין מה לעשות
גם משפחת דהאן ואמסילי לחוצות

הא וגם יחיאל הבובה

יוסף
1 שנה לפני

תבינו מי שהפיל את יחיאל לסרי
זה אתם חבורת עסקנים עם אינטרסים כלכלים
יעצתם ליחיאל לעשות כל טעות
לסגור את המורשת…לסגור עם כצנלסון…לתת מבנים לאשכנזים…לא לקיים הסכמים קאולציונים…ועוד ועוד
הלכתם לרבנים מאחורי הגב של דרעי לילכתם על אנשים
מה חשבתם שדרעי מטומטם?
אז ממש לא
יחיאל הבייתה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן