הדרך המסוכנת ללימודים

התושבים זועמים: ליקויי בטיחות חמורים בדרך לגני הילדים ומוסדות הלימוד שלנו

סמטה צרה וצפופה ללא טווח ראיה, מאות עבירות תנועה ביום, ללא מעבר להולכי רגל, ברזלים חדים ומשאיות בדרכם של ילדינו לגנים ולתלמוד התורה ובחזור הביתה.
ילדים מתמרנים בין המכוניות שנכנסות באין כניסה וללא מעבר מסודר להולכי רגל. קרדיט: חרדים אשדוד

כולנו מכירים את הלחץ של שעות הפיזור הילדים בבוקר ובשעות סיום הלימודים בחזרה הביתה.
נהגים עומדים באמצע הנתיב, צפירות, לחץ ועומס. אלא שכל זה כנראה לא מספיק להולכי הרגל בדרך החד סיטרית שבין רשבי לרחוב התלמוד ואור לציון שברובע ז'.

למי שלא מכיר מאחורי המרכזון של רשב"י יש דרך יציאה ממתחם תלמודי התורה שברחוב התלמוד לרשב"י. הדרך אמנם מסומנת בתמרורי אין כניסה וחד סיטרי אבל, מי שם לב וכל יום עוברים שם מאות נהגים לחוצים ש"צריכים דחוף" להוציא את הילד או הילד ממוסדות הלימוד.

שעות הלחץ בבוקר ובצהרים אין דין ואין דיין. קרדיט: חרדים אשדוד

לסמטה החד סיטרית המסוכנת הזאת מתווספים הולכי רגל ודיירים מהבניין הסמוך שאין להם מעבר מסודר ונאלצים לתמרן בין המכוניות הממהרות והמשאיות בוקר צהרים וערב תלמידים ותלמידות.

מאות עבירות תנועה מסכנות חיים ביום סמוך למוסדות לימוד

"המצב המסוכן הזה קיים כבר מעל שנה ונראה שלאף אחד לא איכפת עד שחס וחלילה יקרה אסון" אומר אחד ההורים למערכת חרדים אשדוד "איך לאף אחד מהנציגים בעייריה לא העלה את הנושא לסדר היום וגם המשטרה לא נראתה שם תקופה ארוכה זה פיקוח נפש ממש"

אין מעבר להולכי רגל וברזלים חדים

"אם זה היה באזור חילוני היו מתייחסים לזה אחרת זאת ההרגשה פשוט הזנחה" מציינת אמא שביתה לומדת בגן סמוך.

מעיריית אשדוד טרם נמסרה תגובה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
רבקה
2 שנים לפני

ממש נכון סכנה של ממש והנהגים של המשאיות לא סבלנים צועקים ומתנהגיםממש לא יפה עוצרים איפה שנוח להם בלי להתחשב באף אחד לא נדהר על זה שהם חוסמים את הכביש בשעה הכי לחוצה שהתלמידים יוצאים מהתת ואם זאת קללות וחוסר דרך ארץ ממש ילדים רצים בכל מקום כי אין דרך אחרת לעבור במעבר הזה עבקתי מספר פעמים ועל הרכב שלי נשפך מלט ואף אחד לא אכפת כי מדובר בציבור חרידי

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן