בתום המבצע בג'נין

אזעקת צבע אדום נשמעה הלילה בעוטף עזה • כל הפרטים

אמש, כוחות רבים של צה"ל עזבו את מחנה ג'נין לאחר ימים של לחימה מסיבית ומדוייקת. בעת היציאה, לוחם צה"ל נפצע מירי ופונה לבית החולים כשהוא במצב קשה שם לצערנו נקבע מותו. לאחר יציאת הכוחות שוגרו 5 רקטות מרצועת עזה לעבר שדרות וניר עם.

5 רקטות שוגרו הלילה (רביעי) לעבר ישובי עוטף עזה, לאחר שרוב כוחות צה"ל עזבו את מחנה ג'נין בתום ימים לחימה אינטנסיבים למיגור תשתיות הטרור שהוציאו מספר לא מבוטל של פיגועים בשנים האחרונות.

לפני זמן קצר, הוציא דובר צה"ל הודעה על חייל צה"ל שנהרג במהלך המבצע:

לוחם צה"ל בקבע נהרג מירי במהלך המבצע במחנה הפליטים ג'נין:
דובר צה"ל:

לוחם צה"ל בקבע נהרג מירי הערב (ג') במהלך המבצע כנגד תשתיות הטרור במחנה הפליטים ג'נין. הודעה נמסרה למשפחתו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

בג'נין, מתקיימות כעת תהלוכות נצחון, יחד עם מפקדי חטיבות הטרור, שמצטלמים עם הסובבים ומעבירים תחושות נצחון לתושבי ג'נין והסביבה למרות, שהמחנה נותר עם הרס רב ותשתיות טרור שנבנו במשך שנים שהושמדו והופצצו.

וכך נראית ג'נין הערב:

 

כאמור, לפני זמן קצר, נשמעה אזעקת צבע אדום עקב שיגור 5 רקטות מצפון הרצועה לעבר שדרות וניר עם. כל הרקטות שחצו יורטו בחסדי שמים על ידי כיפת ברזל ללא נפגעים.

כך זה נראה מהצד העזתי:

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן